Food Review,

Teman Rakan Makanan Sihat Korang Meat Stack Dari Subway Malaysia

Khamis, Oktober 01, 2020 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga kepada semua rakan-rakan sekalian. Siapa yang suka makan salad dan sandwich yang tebal penuh dengan daging? Kali ini Subway Malaysia telah melancarkan sub-edisi terhad iaitu Meat Stack. Menu istimewa ini boleh dinikmati bermula hari ini 30 September 2020 hingga 5 Januari 2021. Lama tu boleh lah korang pergi mana-mana Subway seluruh Malaysia untuk nikmati sandwich yang banyak lapisan daging ini.


Subway Meat Stack yang pertama seumpamanya mempunyai empat jenis daging iaitu potongan daging ayam, daging lembu pepperoni, daging lembu dan kepingan ayam. Ia pula digabungkan dengan bahan segar yang sangat sesuai seperti sayur campur, selada, tomato, timun, lada hijau, bawang, jalapenos, acar dan keju cheddar, untuk mencipta sandwic daging yang terbaik diabad ini.

Hidangan Meat Stack melayani nafsu penggemar daging yang tidak memperolehi secukupnya protein. Mereka menggunakan daging berkualiti premium khas untuk menu ini bagi memberi rasa kepuasan kepada penggemar makanan Subway.

Bagi majlis pelancaran Meat Stack baru ini, Subway Malaysia telah mengadakan tiga sesi Facebook Live dengan rakan Subway mereka iaitu pelakon Izzue Islam, penyiar radio MYFM Emely Poon dan hos TV Mark O'dea pada 3, 8 dan 10 Oktober 2020 yang lalu. Penggemar Subway semua dijemput untuk mengikuti ketika acara secara langsung tersebut dan mereka sendiri berpeluang untuk memenangi baucar Subway bernilai sehingga RM500.



Rakyat Malaysia juga dijemput untuk 'stack it up' dengan sub Meat Stack baru dan berkongsi pengalaman mereka di media sosial dengan hashtags #subwayisfresh #subwaymeatstack. Sub edisi terhad baru boleh didapati melalui makan malam atau mengambil dari semua restoran Subway atau melalui penghantaran melalui Foodpanda dan GrabFood mulai hari ini.

Bagi mengekang penyebaran Covid-19, dan untuk kesihatan dan keselamatan penyedia sandwich dan para tamu Subway Malaysia memiliki prosedur keselamatan, dan kebersihan yang sangat ketat. Nak dapatkan maklumat lebih lanjut boleh layari www.subwayisfresh.com.my.






0 Pandangan: