CMASA,

Tidak Sangka Menang Emas Dengan Pembelian Di Platform CMASA.MY

Khamis, Jun 25, 2020 Mahamahu 20 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga kepada semua rakan-rakan sekalian. Musim norma baharu semua kena buat secara atas talian sahaja lebih selamat dan mudah. Rakyat Malaysia yang kaki membeli-belah pun dah mula beralih kepada cara e-commerce ini. Sebab itu sekarang makin banyak platform pembelian atasa talian seperti yang terbaru CMASA.MY.

Maha pun pertama kali tahu tentang laman web pembelian atas talian cmasa.my ni. Ia dibangunkan oleh YaPEIM iaitu Yayasan Pembangunan Ekonomi Islam Malaysia. Sebab itu dalam platform ini banyak product keluaran muslim dan produk tempatan. Ini lah masanya untuk kita sokong dan memperkasakan memperkasakan ekonomi tempatan terutama muslim agar kita sentiasa dapat melahirkan generasi usahawan kerana kita tahu 9 daripada 10 pintu rezeki adalah perniagaan. 


Kat sini mereka mula membuat promosi pelbagai jenis produk daripada produk makanan, barangan bayi dan kanak-kanak, fesyen, kesihatan, kecantikan, Haji & Umrah serta juga perkhidmatan. Walaupun masih baru platform ini telah mula mendapat tempat dihati pembeli tempatan dan juga perusahaan kecil dan sederhana. Maha suka sebab boleh dapat banyak produk halal dan berkualiti untuk kegunaan harian. 



Musim pelbagai penyakit sekarang ni memang kena banyak duduk rumah jer mereka akan terus hantar barang kepada korang. Sekarang ni pula platform ini juga menganjurkan satu peraduan untuk memenagi emas. Enam orang yang layak berhak untuk menang emas dan bagaimana caranya korang boleh follow langkah seperti di bawah:


LANGKAH 1

Beli minimum 1 produk dari website e-commerce https://cmasa.my. Tak kisah produk apa sekalipun yang korang beli, korang layak untuk memenangi hadiah EMAS PERCUMA ini.

LANGKAH 2

Sila simpan resit pembelian online korang daripada website e-commerce cmasa.my tersebut. Sila PRIVATE MESSAGE di Facebook Page rasmi CMASA serta upload dan kemukakan resit pembelian korang sebagai bukti pengesahan.

LANGKAH 3

Selepas korang buat dua langkah di atas, sila buat satu posting secara public di Facebook profile korang dengan ayat "SAYA SUKA CMASA.MY KERANA............" (sila lengkapkan ayat ini mengikut pengalaman dan kreativiti korang sendiri) beserta dengan gambar anda secara kreatif di posting Facebook tersebut. Sertakan juga hashtag #cmasa dalam posting korang.


Pemilihan 6 orang pemenang berdasarkan Like, Komen dan Share paling tinggi dalam posting korang untuk menang hadiah EMAS SECARA PERCUMA. Juga ada 10 hadiah saguhati memanti untuk korang juga! Tarikh tutup peraduan adalah sehingga 30 Jun 2020. Cepat korang boleh beli dan dalam masa sama menang hadiah emas. Bestnya!!!









20 ulasan:

  1. Wah tentu seronok kalau dpt me Emas la

    BalasPadam
  2. best la mcm2 produk ade.. mana tahu rezeki menang emas pula..

    BalasPadam
  3. memang menarik promosinya.. kita sebagai pengguna ada banyak pilihan nak beli kat mana dah.. nanti nak test beli juga

    BalasPadam
  4. Membeli dan sekaligus boleh menang emas? Macam best je. Ok gak now dah makin banyak pilihan untuk membeli belah online kan.

    BalasPadam
  5. Menang emas? Hmm, kalau ada rezeki boleh lah cuba ni.

    BalasPadam
  6. pernah masuk website ni hari tu. banyak prduk best macam pes memasak tu. senang je kalau nak buat. ni kalau dpt menang emas memang melompat la!

    BalasPadam
  7. bagus platform ni bantu peniaga muslim kembangkan bisnes diorang. Beruntung la siapa yang dapat menang emas tu nanti

    BalasPadam
  8. syoknya shopping dapat menang emas, siapa tahu kalu rezeki kita kan. jap nak survey apa barang menarik boleh BBL beli

    BalasPadam
  9. Wah seronok lah kalau dapat menang.. Tersenyum sampai telinga la.. Hehe

    BalasPadam
  10. Bagus lah web ni memperkenalkan produk muslim kan. So tidaklah mota rasa was was nak shopping online di sini. Yang paling best berpeluang menang wafer gold tuh.

    BalasPadam
  11. bestnya kan time2 macam ni memang pula emas. syukur rezeki Allah

    BalasPadam
  12. Bestnya shopping online boleh berpeuang menang emas tu. Kena rebut peluang ni :)

    BalasPadam
  13. Seronoknya kalau menang Gold Bar tu... satu pelaburan yang bagus, nanti nak join jugalah teringin nak menang he he he

    BalasPadam
  14. Menarik ni beli barang boleh menang emas.. Nanti nak usha la kot ade yg berkenan nk beli 😁

    BalasPadam
  15. Adoi klu berdasarkan likes banyak dah tentu la influencer yg femes ada peluang menang ni... huhu... anyway good luck!

    BalasPadam
  16. Seronoknya. Beli makanan pun boleh menang emas ye. Nak try usya lah. Mana tau leh join dan ade rezeki. Hehehe

    BalasPadam
  17. Wutttt Mamasab dengan Nealofar pun ada ek..wohuuu nak lee cuba nasib, kot mana tau, beli-beli menang emas plak kan...tang like ke apa ke, tolak tepi, janji dah cuba, ada rezeki ada le kannnn

    BalasPadam
  18. Beli satu benda je n ada peluang utk menang gold bar. Menariknya

    BalasPadam
  19. Wow... Bukan kaleng kaleng ni. Emas tu..!!
    Kena cuba ni kannnn

    BalasPadam
  20. bestnya menang dpt emas

    BalasPadam