FoodPanda,

Cabar Kepedasan Anda Di Subway Malaysia Dengan Sandwich #tambahpedas Untuk Masa Terhad

Isnin, Jun 29, 2020 Mahamahu 2 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga kepada rakan-rakan sekalian. Subway Malaysia semakin menjadi-jadi bulan ini apabila melancarkan produk terbaharu Subs & Hot Spicy edisi terhad #tambahpedas, yang memberikan pengalaman yang mengghangatkan.

Berikutan penambahan 12 bahan baru yang lebih segar ke dalam menu Subway Malaysia, termasuk chili flake dan sizzling sauces, Spicy Mayo Chicken dan Hot Pepper Chicken semuanya bergabung dalam satu untuk memberikan rasa tambahan kepada selera rakyat Malaysia.

Subway Malaysia Country Director, Mr Samad Shariff berkata, sandwich edisi terhad dibuat untuk menggembirakan rakyat Malaysia dengan pilihan yang lebih menarik dan mencerminkan komitmen untuk memenuhi selera rakyat Malaysia, termasuk cinta mereka terhadap makanan sangat pedas.
Hot Pepper Chicken


"Kami di Subway tahu betapa banyak rakyat Malaysia yang gemar menambahkan lebih banyak rempah ke dalam makanan kami - semakin sedap, semakin baik! Kami tahu kami harus mengambil tahu dengan menawarkan sandwich edisi terhad ini," kata Shariff.

"Sebagai pencinta makanan pedas juga, saya menggalakkan rakyat Malaysia untuk mencuba #tambahpedas dan mencabar tahap kepedasan mereka dengan mencuba new subs dan menambah lebih banyak chilli flakes".

Spicy Mayo Chicken

Subway Spicy Mayo Chicken mempunyai ayam yang diasinkan dalam pembuatan kembali krim yang diilham dari selatan dan manakala Hot Pepper Sauce panggang yang tajam disisipkan ke dalam kepingan ayam lembut untuk Hot Pepper Chicken. Rakyat Malaysia dijemput untuk menikmati Subs Hot & Spicy dan berkongsi pengalaman mereka di media sosial dengan hashtag #tambahpedas.

Tempah edisi terhad baru ini dengan makan malam atau makanan di semua restoran Subway Malaysia juga boleh melalui penghantaran menggunakan Foodpanda dan GrabFood mulai hari ini dan selagi stock masih ada. Bagi mengekang penyebaran Covid-19, dan untuk kesihatan dan keselamatan Sandwich Artists dan tetamu, Subway Malaysia memiliki prosedur kesihatan, keselamatan dan kebersihan yang sangat ketat. Untuk maklumat lebih lanjut, lawati www.subwayisfresh.com.my.









2 ulasan:

  1. Wah!! Menarik ni... #PedasChallenge bersama Subway.. Jom!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jon leya lama tak makan2 review sama2 kan hehehe..

      Padam