Armada Hotel,

Ingat Krismas Ingat Hotel Armada Petaling Jaya

Khamis, Disember 13, 2018 Mahamahu 2 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan-rakan sekalian. Krismas sambutan yang selalu diraikan di Hotel Armada Petaling Jaya dan sambutan penuh dengan keseronokan untuk berkongsi dengan pengunjung. 


Mulakan musim sambutan Natal dengan makan malam sekeluarga tradisional di Utara Coffee House dengan persembahan perayaan yang pasti akan membuak nafsu makan dan memuaskan sebarang keinginan perayaan. Pesta makanan semasa Krismas ini di bufet mewah hidangan tradisional dan inovatif.

Dimulakan dengan pelbagai salad lazat dan makanan laut segar, daging masak tradisional dan pelbagai makanan menarik seperti Turki Panggang Tradisional dengan Chestnut, Dried Fruits dan Bread stuffing dengan pelbagai trimmings, Crustacean Mushroom, Crusted Roast Leg of Lamb dengan Garlic Fondue, Gratinated Fish dengan Rigatoni, Corn Pumpkin Pudding, Oxtail Nayarin & Cuban Seafood Rice.  


Menamatkan bufet dengan beberapa hidangan pencuci mulut seperti Puding Krismas dengan Sauce Custard, Classic Yule Log Cake, Buah Mince Pies, dan Lemon Meringue Pie yang lazat. Jom rayakan Krismas dengan Armada Hotel dan dapatkan lebih banyak masa dengan orang tersayang.

CHRISTMAS EVE BUFFET DINNER
24hb Disember 2018
Persembahan nyanyian dan persembahan muzik secara langsung oleh Roy Chew.

Harga :-
RM 90.00 + | setiap orang dewasa
RM 65.00 + | warga emas
RM 45.00 + | setiap kanak-kanak

*termasuk pek parti


HARI CHRISTMAS HI-TEA
25 Disember 2018 | 12noon hingga 4 petang
Persembahan muzik secara langsung oleh Roy Chew | 12.30 malam 

RM 78.00 ++ | setiap orang dewasa
RM 58.00 ++ | warga emas
RM 40.00 ++ | setiap kanak-kanak

Menghiburkan tetamu dan menambah kesempatan dengan unsur pesona dan tradisi akan menjadi persembahan Krismas yang akan menghiburkan anda dari meja ke meja, menghiburkan semua tetamu dengan lagu-lagu tradisional Krismas. Malam itu dibuat lebih mesra dengan persembahan muzik secara langsung yang dilakukan selepas carol Krismas oleh Roy Chew

Sebarang tempahan dan pertanyaan sila hubungi +603 7954 6888 ext 4557 - Utara Coffee House.







2 ulasan:

  1. Menarik hidangan yang ditampilkan. Sesuai dengan perayaan Krismas yang berwarni-warni

    BalasPadam
  2. Wowwwwni berbaloi dgn harga

    BalasPadam