Armada Hotel,

Hidangan Sihat Dan Seimbang Sempena Tahun Baru Cina Di Armada Hotel Petaling Jaya

Isnin, Disember 31, 2018 Mahamahu 3 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan-rakan sekalian. Macam biasa tahun demi tahun Armada Hotel Petaling Jaya tidak pernah mengecewakan dengan hidangan sempena Tahun Baru Cina yang akan datang tak lama lagi. Kali ini Chef Chew dan pasukannya dari Utara Coffee House bakal menyediakan pelbagai hidangan Tahun Baru Cina yang sempurna untuk mengalu-alukan tahun baru.


Promosi bufet ini bermula dari 1 Januari hingga 4 Februari 2019, barisan juadah mengemukakan pelbagai hidangan 'Good Luck' untuk Chinese New Year Reunion Buffet Dinner. Ianya seperti Chinese Fried Chap Chye dengan Cendawan, Yong Chow Fried Rice dalam Lotus Leaf, Pak Far Chicken, Deep Fried Garoupa Ala Thai, Kacang-Goreng Kam Heong Lala, dan Udang Harimau Goreng dengan Buttered Coconut Almond Flakes. 





Buffet makan malam reunion Tahun Baru Cina ini berharga RM90 + untuk seorang dewasa, RM72 + untuk seorang warga emas dan RM45 + untuk setiap kanak-kanak.


Di samping itu, tidak sah sambutan tahun baru yang makmur jika tiada Yee Sang dan Loh Hei untuk meningkatkan nasib dan kemakmuran. Kali ini pilihan Yee Sang yang menarik ditampilkan seperti Fruitti Veggie Yee Sang (vegetarian) pada harga RM78 + satu bahagian dan King Salmon Yee Sang pada harga RM88 + satu bahagian.



Satu lagi kelonggaran yang tidak boleh dilepaskan ialah Pot Kebaikan yang dipelihara kebaikan yang juga dikenali sebagai 'Poon Choy'. Rasa dan wangi yang mendalam, Treasure Pot tersedia untuk memesan secara dalaman dan sebagai pengambilan di RM428 +. Kedua-dua Yee Sang dan Pot Treasure boleh dipesan dari 1 Januari hingga 19 Februari 2019.


Untuk tetamu yang ingin menikmati menu set eksklusif, Chef Chew dan pasukannya telah melancarkan beberapa Kemakmuran Set Menus (minimum 10 pax) sesuai untuk keluarga, rakan atau syarikat.




Set Kesihatan, Kekayaan, dan Kebaikan menanti anda apabila anda makan dengan semua set ini :
The Everlasting Future Set Menu priced at RM1188+ 
The Bountiful Treasure Set Menu priced at RM1288+ 
The Prosperity Of Luck Set Menu is priced at RM1388+ 
The Prosperity Of Fusion Set Menu is priced at RM1508+ 



Semua menu makan malam set Chinese New Year di atas boleh dipesan bermula dari 1 Januari hingga 19 Februari 2019. Paling penting bufet makan malam sempena tahun baru ini adalah semuanya diyakini Halal jadi nikmati sepuasnya tanpa rasa ragu.  

Tempahan dan pertanyaan boleh hubungi : 
Tel : +603 7954 6888 ext 4557 
Email : armada@armada.com.my







3 ulasan:

  1. wahhhh.. sedap2 menu.. lapar pula pagi2 ni. hehe

    BalasPadam
  2. Zara Zakiah membantu anda untuk sambung belajar di luar negara pengajian doktor oversea serta
    hala tuju lepas spm bagi pelajar jurusan sains.
    Jom lanjutkan pengajian medic mesir anda sekarang!
    5 exciting reasons to study Veterinary medicine .

    BalasPadam
  3. aegis boost pod dan nanostix di malaysia
    Nak beli nanostix di vape empire & vape 69 ?
    caliburn pod/pod caliburn dan nanostix pod di Malaysia
    ncig pod , ncig review & ncig malaysia dan nanostix pod yang anda boleh dapatkan di Malaysia sekarang! flavour pod

    BalasPadam