Buah-Buahan,

Hui Lau Shan Pakar Minuman Buah-Buahan Segar Dan Pencuci Mulut Yang Halal Di Malaysia

Selasa, November 21, 2017 Mahamahu 2 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan-rakan sekalian. Rantaian pencuci mulut Hong Kong terbesar di Malaysia Hui Lau Shan (HLS) juga pakar pereka pencuci pulut dan pakar minuman mangga. HLS dengan misi mengenai 'Kesihatan, Kenyamanan dan Gaya'. 


Bersungguh-sungguh untuk makan yang sihat mereka tidak pernah berkompromi dengan penggunaan kualiti bahan mereka. Kejayaan demi kejayaan memenangi Anugerah Jenama Terbaik PKS Jenama Laureate untuk F & B- The Best Dessert Brand 2013 dan Kitchen Central of HLS telah diperakui HALAL oleh JAKIM.


Dari minuman teh herba tradisional hingga pencuci mulut buah-buahan segar yang bergaya, kesihatan pelanggan sentiasa menjadi keutamaan mereka. Sebagai peneraju pasaran, mereka terus meneroka dan mencipta produk baru. Setiap daripada mereka unik dan dicirikan dengan gaya yang tersendiri. Produk HLS Style semuanya mengandungi makanan yang menggunakan bahan-bahan segar dengan 'NO PRESERVATIVES', sejajar dengan hala tuju syarikat mereka untuk menyediakan makanan yang sihat.


November ini, HLS Malaysia telah melancarkan menu minuman baru dengan memperkenalkan 3 variasi baru iaitu Salty Coconut Milk, Fruity Gotcha dan Grab Dessert, dan menu-menu baru kini boleh didapati di seluruh cawangan Hui Lau Shan Malaysia & Mango Cottage.


Sebagai kepakaran dalam penerokaan minuman baru, adakah anda pernah mencuba toping santan masin di atas buah-buahan atau teh segar? Juga, adakah anda menyukai goji hitam dan Rosemary Gotcha? Belum lagi masakan pencuci mulut mereka Mango Sago yang kini boleh grab and eat dengan mudah. Jangan terlepas keseronokan dengan menikmati minuman baru mereka sekarang.

Promosi dan pertanyaan layari:-
Facebook: www.facebook.com/huilaushanmalaysia
Instagram: www.instagram.com/huilaushanmalaysia





2 ulasan:

  1. Kat mana boleh try ni Maha?

    BalasPadam
  2. Ada banyak cawangan KLCC, IOI city Mall, Sungei Wang, KLIA2, Tropicana, 1Utama, Time Square, Pavillion, Sunway Pyramid dan luar KL..

    BalasPadam