Anytime EDT,

Kecil Tapi Berkuasa DASHING Anytime EDT 18ml Untuk Lelaki Selalu Tampil Wangi

Isnin, Oktober 23, 2017 Mahamahu 16 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan-rakan sekalian. Sebagai seorang lelaki kadang-kadang kita tak kisah kepada wangian badan kerena selalu kita akan sembur waktu pagi pergi kerja dengan harapan ia bertahan sehingga petang. Mampu ke minyak wangi anda berbuat demikian kalau ada pun mungkin mahal.


Mungkin kita orang laki tak macam orang perempuan yang ada beg tangan yang sentiasa boleh bawa segala macam eksesori dalam beg mereka betul tak. Orang laki ni simple jer kalau boleh datang bawa dompet jer pergi kerja hehehe. 


Tapi sekarang tak perlu lagi beg besar untuk bawa DASHING Anytime EDT. Ini adalah wangi bersaiz mini yang mampu dimuatkan dalam kocek baju atau juga kocek seluar. Kadang-kadang kita tak rasa seperti membawa sesuatu dalam kocek terlalu nipis dan kecil. Sebelum ini ada produk Dashing Adventurer 2.0 dalam bentuk rool on dan botol pewangi.


Namun kuasa wangian ini sangat membantu dalam memberi pertahanan kepada bau badan seorang lelaki. Semua orang tahu yang DASHING adalah peneraju jenama penjagaan diri lelaki popular di Malaysia. Nak bagi lelaki rasa begitu selesa dan wangi maka mereka menghasilkan Anytime EDT 18ml ni. 


Kalau tengok sebesar satu kad kredit sahaja letak kat tangan Maha ni pun masih kecil tapi ia mampu bertahan selama 20 hari. Kalau yang pernah makan gula-gula getah ada satu yang saiz sama empat segi macam ni juga. Rekaan pek ini datang dengan 4 variasi wangian unik iaitu Cool, Active, Hattrick dan Ultimate Kick.



Wangian Cool ini memberi haruman maskulin gabungan Bergamot dan Galbanum dilapisi dengan wangi Amber dan Kasturi sebagai bahan asas. Maha suka wangian ini sekali sembur habis satu pejabat bau tau siap kawan Maha tegur lagi pakai perfume ker nak balik wakakaka. Wangian Active pula khas untuk lelaki lasak yang amat menggemari kehidupan aktif. Ia dari haruman Fougére yang digabungkan dengan Citrus, Lavender dan Amber. Bagi Maha ia bau agak keras sikit.


Seterunya ini wangian Ultimate Kick dan Hattrick di inpirasikan daripada team bola Manchaster City. Jadi mereka yang suka bola sesuai ambil dua wangian ini ia rumusan dari percikan citrus lemon, dipertingkatkan dengan kesegaran buah pelaga, vanilla dan suntikan haruman kayuan serta rempah. Manakala Hattrick adalah gabungan unik kesegaran epal sitrus diadunkan bersama aroma bunga dan calitan amber.


Sekarang dah boleh dapat kat pasaraya, farmasi, hypermarket dengan harga RM7.00 satu untuk 4 wangian ini. Murah kot kalau travel luar negara pun lagi senang nak bawa tak perlu bimbang sekatan imigrasen. Boleh bawa 4 wangian sekali gus untuk hari-hari yang berbeza dan wangian berbeza mengikut waktu. Lepas ni ramailah lagi orang laki akan kekal wangi kat luar sana kalah orang pompuan hehehehe.







16 ulasan:

  1. bagusnya. mudah dibawa kemana saja.

    BalasPadam
    Balasan
    1. U oll yang kaki travel sangat sesuai bawa ni jer..

      Padam
  2. Akak suka semua bau tu..tp cik abg akak suka kaler hitam je..walau semua pun dia amik..hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehehehe tak apa akak beli semua warna hitam jer pun boleh..

      Padam
  3. Wahhh mesti bau wangi sentiasa ni. Sure ramai awekzzz ngekor belakang bau wangian dashing ni..hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alamak mana tahu ni baru nak perangkap hehehehe..

      Padam
  4. Bau best..laki sy pun suka bau dashing ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lepas ni boleh lah hadiah kat en abang tu..

      Padam
  5. Fav bro yang warna biru muda, sedap baunya... Kenkadang sebur dekat anak time dia nak pergi sekolah hahahah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sama lah saya bro suka warna biru hehehehe...

      Padam
  6. Suka bau yang warna biru..both. Senang nak bawa ke mana-mana.

    BalasPadam
  7. Boleh suggest kat husband..Dia mmg suka perfume Dashing ni...

    BalasPadam
  8. Harus akak murah jer atau akak hadiahkan ker suami jer hehehehe...

    BalasPadam
  9. smartnya design.. kecik senang masuk poket.. tak de alasan nak mewangi dah lepas ni.. heheee...

    BalasPadam
  10. Memang sempoi dgn design yg mudah dibawa mana saja .

    BalasPadam