Berjaya Time Square,

Sempurna Raya Membawa Rasa Pedas Bercheese Ayam Panggang Di Kenny Rogers Roasters

Rabu, Mei 24, 2017 Mahamahu 2 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan-rakan sekalian. Wow Ramadan ni macam-macam promosi menarik untuk pilihan berbuka puasa. Betul lah kata orang luar sana yang Malaysia ni syurga makanan memang terlalu banyak makanan. Tapi mana satu yang sihat dan bagus untuk kita itu yang susah untuk dicari betul tak.


Di Kenny Rogers Roasters ini memang tak perlu was-was lagi kerana mereka menyediakan makanan yang sihat sejak dari tahun 1991 lagi. Sebab tu Maha suka makan kat Kenny Rogers Roasters ni, tambah-tambah sekarang ada pakej Sempurna Raya untuk Ramadan dan Syawal akan tiba tak lama lagi.


Maha sempat pergi cuba sendiri set baru ini kerana ia telah mula ada di semua cawangan KRR seluruh Malaysia sejak 15 Mei lagi. Ayam kali ini lain sangat kerana mereka menggunakan rempah ratus tempatan yang diperap dalam ayam dan dipanggang sihat. Kemudian disalut pula dengan sos pedas yang terangkat meleleh bersama cheese yang enak. 


Set Sempurna Raya ini ada 2 set utama iaitu Cheesy Ceria Chicken Favourite Meal yang berharga RM20.50. Set ini ada ayam panggang bersama dengan buah-buahan segar juga ada Aromatic Rice dan yang terbaru ada Muffin Pandan. 


Manakala set kedua pula adalah Cheesy Ceria Chicken & Soup Meal berharga RM22.90. Dalam set ini pula ada ayam panggang bersama dengan mushroom soup, Aromatic Rice dan yang terbaru dan Muffin Pandan. 



Muffin Pandan tu special sikit untuk kali ini sahaja di mana mufin dengan rasa pandan yang segar dan di dalamnya ada kelapa parut dengan gula perang rasa sedap sangat. Juga bersamaan dengan Sempurna Raya ini KRR juga mengeluarkan minuman terbaru yang diberi nama Sangsuria berharga RM8.80 sahaja. 


Bagi yang ada keluarga besar pula mereka masih boleh nikmati semua ini dengan set Jamuan Cheese Ceria yang berharga RM75.00. Bagi Maha bila tengok set ini boleh makan untuk 4 orang jadi memang berbaloi dengan harga dan dapat percuma 4 botol fruit juices mana nak dapat.

Hidangan dalam set Jamuan Cheese Ceria:-
1 x Cheesy Ceria Whole Chicken
4 x Riang Ria Muffins
1 x Aromatic Rice (a la carte)
1 x Coleslow (a la carte)
2x bottled Mango Juice
2x bottled Orange Juice

So lepas ni nak buka puasa bersama keluarga dan kawan-kawan pejabat ker ajak lah pergi restoran Kenny Rogers Roasters. Maha selalu pergi kat cawangan Berjaya Time Square korang pula pergi area mana. Selamat berpuasa semua dan selamat mencuba. 

Promosi dan maklumat lanjut layari :-

Ranking Mahamahu :-
Kebersihan : 4/5
Kesedapan : 4/5
Harga : 3.5/5





2 ulasan:

  1. Wahhh.. Menarik set jamuan cheese ceria nih.

    BalasPadam