Dorsett Putrajaya,

Memasak Ala Profesional Dan Nikmati Hidangan Minum Petang Istimewa Di Dorsett Putrajaya

Isnin, Oktober 10, 2016 Mahamahu 2 Comments

Salam sejahtera kepada emua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan-rakan sekalian. Khas buat warga Putrajaya dan umumnya rakyat Malaysia yang suka memasak sambil santai minum petang. Di Dorsett Putrajaya menyediakan tawaran istimewa ini buat julung kalinya.


Maha sendiri telah dijemput untuk mencuba pakej istimewa ini. Apa yang Maha dapat dalam pakej ini adalah:-
Hands-on bengkel memasak + hidangan Mexicana Tea Time + goodybag dan hadiah utama untuk hidangan yang menang pada hari tersebut.

Chef Shahril memberi tunjuk ajar cara memasak

Sebenarnya set ini adalah memberi peluang kepada anda untuk belajar memasak satu hidangan istimewa dari Mexican yang diberi nama Mexico Baked Apple Empanadas dari chef profesional Chef Shahril. Semua bahan memasak disediakan korang hanya datang bawa diri sahaja. Tengok lah skill Maha memasak hebat tak, korang boleh makan hasil masakan tu atau bawa pulang memang best. 





Disamping itu bukan setakat kelas memasak tapi lepas habis kelas korang akan dihidangkan dengan minum petang hidangan Mexican. Dalam hidangan itu pula ada banyak item-item minum petang yang unik. Korang boleh tengok sendiri dalam hidangan ini ada Nachos bersama 3 jenis sos, kemudian ada Chorrus bersama sos coklat, ada lagi iaitu Apple Empanadas yang masak mula-mula tadi juga ada kek dan prata salad. 



Semua ini akan datang dengan satu cawan kopi atau teh pilihan korang sendiri. Lepas tu pula dari semua peserta yang memasak pada hari tu akan dipilih satu hidangan paling best oleh chef untuk menang hadiah misteri dair pihak hotel. Pada yang tak menang jangan risau korang juga pulang bawa goodybag istimewa.



Yang lagi best promo pakej ini hanya pada harga RM30nett seorang memang berbaloi. Pakej ini akan belangsung pada 19 Oktober 2016 ini dari jam 3.30petang di Cafe Citra Rasa Dorsett Putrajaya. Tunggu apa lagi ia adalah terhad untuk 20 orang terawal sahaja jadi boleh booking sekarang.

Tempahan dan pertanyaan hubungi :-
Email : emiriane.alias@dorsetthotels.com
            fnb.putrajaya@dorsetthotels.com
Tel : 603 8892 8388 
Facebook : www.facebook.com/dorsettputrajaya




2 ulasan:

  1. Menarik! Terliur pulak tgk churos..^_^

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehe sedap set tu memang kenyang kalau dapat makan siap ada kelas memasak tu...

      Padam