Fast Food,

Kenny Rogers Roasters Semua Tentang Sambalicious Yang Menggoda

Selasa, Oktober 11, 2016 Mahamahu 8 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan-rakan sekalian. Rakyat Malaysia tak sah kalau makan nasi dengan sambal. Macam-macam jenis sambal popular di Malaysia antaranya Sambal Ikan Bilis.


Kini di Kenny Rogers Roasters memperkenalkan set hidangan baru iaitu Sambalicious Soup Meal dan Sambalicious Favourite Meal. Kalau sebut pasal sambal mesti mempunyai sambal dalam semua hidanganya. Juga yang terbaru dalam set ini adalah Spicy Golden Rice dan juga Potato Salad.

Sambalicious Soup Meal (RM22.50)

Sambalicious Favourite Meal (RM19.90)

Wajib lah bagi Maha untuk mencubanya dulu sebelum cite ngan korang semua pengalaman menikmati hidangan sambal ni. Walaupun nama sambal ni spicy tapi ia tidak lah pedas seperti mana sambal yang jual dikedai-kedai Melayu. Memang terasa sambal yang enak rasa manis dan pedas kadang-kadang rasa udang kering tak tahulah tu resepi rahsia mereka hehehe.

Spicy Golden Rice

Potato Salad

Muffin

Yang baru macam Spicy Golden Rice tu tak pedas masih boleh dinikmati oleh semua orang. Kemudian Potato Salad ni pula dalamnya ada Potato, bawang & capsicum dengan sedikit sawi. Korang juga boleh pilih side dish lain sepeti Mashed Potato, Macaroni Cheese dan banyak lagi.


Tengok yang Maha makan ni semua ada tapi bestnya korang boleh dapatkan separuh ayam dengan hanya tambah RM5 sahaja. Promosi ini ada pada semua cawangan Kenny Rogers Roasters macam yang Maha makan ni semua saiz besarnya huhuhu.



Apa tunggu lagi promosi set Sambalicious ni hanya pada masa terhad sahaja. Harga pun berpatutan untuk Sambalicious Soup Meal RM22.50 dan Sambalicious Favourite Meal RM19.90. Terbaik Maha ada bagi rank untuk pilihan menu kali ini. Rasa nak bawa family lah makan sini pulak hehehe. Selamat menjamu selera semua. 

Ranking Mahamahu :-
Kesedapan : 3.5/5
Harga : 4/5





8 ulasan:

  1. baru makan hari tu tak perasan ada sambal

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ye ker ala nanti kena makan lagi sebab ni baru sedap...

      Padam
  2. Balasan
    1. Memang sedap sebab sambal tu dan juga nasinya kena cuba ni..

      Padam
  3. Balasan
    1. Menarik untuk menu baru ni boleh bawa keluarga nanti..

      Padam