Fast Food,

Golden Abundance Meal Sempena Tahun Baru China Ini Di Kenny Rogers Roasters

Selasa, Januari 12, 2016 Mahamahu 0 Comments

Golden Abundance Meal Sempena Tahun Baru China Ini Di Kenny Rogers Roasters - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Frenchise makanan ayam yang begitu popular di Malaysia, Kenny Rogers Roasters telah kembali lagi dengan produk baru sempena meraikan bulan perayaan di Malaysia.


Kembali atas permintaan ramai, kehebatan dan kemanisan sos teriyaki adalah rahsia untuk memerap dan gabungan sempurna dengan alat panggang listrik ayam yang terkenal di KRR. Dimasak dengan bahan-bahan yang sihat sedap, rasa yang dibungkus dalam dibakar dengan sempurna membuat hidangan yang sihat dan kaya dengan rasa yang unik. Ia di keluarkan dengan tiga pilihan buat semua rakyat Malaysia yang mempunyai minat berbeza-beza iaitu T-Wrap Soup Meal, T-Wrap Chicken Meal dan T-Wrap Lite Meal. 


T-Wrap Soup Meal
T-Wrap Soup Meal di datangkan dengan Country-Style Chicken Soup, Aromatic Rice dan Kenny's Home-made Muffin. Memang ini menjadi pilihan ramai kerana ada Muffin yang sedap dan menarik. Bagi set ini korang boleh dapatkan dengan harga RM 23.50.


T-Wrap Chicken Meal
Dalam set ini pula ada Aromatic Rice, Kenny's Home-made Muffin dan Coslow Salad. Ia pula pada harga yang sama iaitu RM23.50


T-Wrap Lite Meal 
T-Wrap Lite Meal ini pula datang dengan dua jenis side dish iaitu Aromatic Rice dan Kenny's Home-made Muffin. Ia pula pada harga RM 19.50 sahaja.



Manakala untuk dapatkan alacart ayam yang di Wrap tu sahaja boleh di nikmati pada harga RM14.90 setiap satu. Selain daripada itu juga korang boleh mendapatkan i.Care Box percuma (bernilai RM9.90) dengan pembelian mana-mana 2 Golden Abudance dan makan di KRR. Jadi tunggu apa lagi datang ker semua cawangan Kenny Rogers Roasters untuk dapatkan promosi ini bermula dari hari ini sehingga hujugn bulan Febuari atau selagi stock masih ada.






0 Pandangan: