Kesihatan,

Lelaki Yang Mencari Kesempurnaan Penampilan Memerlukan Mika Series

Rabu, Disember 02, 2015 Mahamahu 0 Comments

Lelaki Yang Mencari Kesempurnaan Penampilan Memerlukan Mika Series - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Maha sebelum ni menjaga juga penampilan pada wajah dan kulit agar sentiada nampak sihat dan baik. Bukan jaga kecantikan atau keputihan macam sesetengah produk yang ada di pasaran. Bagi Maha cukup sekadar produk yang simple tapi melengkapi keperluan yang boleh di miliki.


Sebab tu Maha mencuba produk MIKA Series ini bukan terpengaruh dengan pengasasnya tau tapi memang nak mencari yang sesuai untuk lelaki. Mesti ramai tanya sapa pengasas produk ini, beliau adalah seorang pelakon dan personaliti tv iaitu Zoey Rahman. Mesti ramai orang nak jadi macam dia tampil wajah lebih sihat dan segar jadi Maha pun nak macam tu tak adalah untuk putih macam beliau hehehehe.


Paling Maha nak cari sangat adalah produk yang dapat menghilangkan Blackheads atau orang kita panggil bintik hitam. Selalunya ada di kawasan hidung atau T zone di muka. Lecehlah kalau nak picit hari2 nanti luka pula muka tu. Jadi kalau guna produk MIKA Black Mask Cool Max ini dapat menanggalkan semua bintik hitam atau putih pada wajah dengan lembut dan sempurna. Maha dan pakai sendiri dan rasai ia hanya cecair yang di letak pada wajah dan biar selama 60-90 minit dan boleh di tanggal seperti mask.


Lepas tu dapat tengok habis semua blackheads yang ada di muka tanggal satu persatu. Ia juga dapat membuka pori muka untuk memberi kelembutan pada wajah. Dapat tengok kesan dengan sekali pakai tapi jangan pakai hari tak sesuai cukup untuk seminggu sekali sahaja sebelum tido. Tu yang Maha amalkan sehingga sekarang sebab tu ramai orang jelous muka Maha yang licin dalam gambar bukan teknik kamera ok hehehehe.


Maha ni bekerja dalam office dan lebih lama terdedah kepada aircond. Jadi kadang2 bibir cepat merekah dan juga pedih. Untuk kurangkan semua tu Maha gunakan juga produk dari MIKA ni iaitu MIKA Lipz. Bukan untuk buat bibir merah macam pakai gincu tau tapi untuk mengekalkan kelebapan pada bibir bila dalam office atau waktu panas di luar. 


Ia juga boleh menghasilkan warna yang natural pada bibir bila pakai kerana ia mengikut suhu pada kulit seseorang. Jadi bibir sentiasa nampak segar dan menarik. Laki ker pompuan ker semua boleh guna Maha sendiri guna.


Bukan sahaja nak jadi penampilan luaran tapi juga dalam yang penting kata orang kan. Jadi macam mana nak jaga kesihatan dalaman. Maha telah gunakan produk dari MIKA juga iaitu MIKA Bright yang mengandungi pati Black Grape serta Acai Berry asli serta kaya dengan Collagen dari pati sarang burung yang asli. Tu korang leh baca kat kotak bungkusannya tapi memang sedap boleh terus makan, caranya koyakkan bungkusan tu dan terus makan. 


Makan sehari dua kali sebelum sarapan dan sebelum tido jadi ia dapat menjaga dalaman badan dan juga agen anti kanser. Banyak gak faedahnya kena amal setiap hari dalam satu kotak ada 30 bungkus. Maha setakat dah makan produk ni rasa senang nak buang air besar kerana ia melancarkan proses penghadaman. So luar Maha jaga dalam pun Maha jaga rasa setakat ni dah mencukupi. Kalau korang nak dapatkan juga produk ni boleh dapat secara online seperti laman di bawah. Harga pula berpatutan dan sesuai untuk semua golongan lelaki mahupun wanita. Selamat mencuba semua ok.

1) MIKA Black Mask CoolMax - RM 39.90
2) MIKA Lipz - RM 29.90
3) MIKA Bright - RM 160.00

Laman web : mikaseries.com




0 Pandangan: