Bola Sepak,

5 Rahsia Muka Pemain Bola Sepak Manchester City Sentiasa Bersih Dan Tampan

Khamis, Disember 17, 2015 Mahamahu 0 Comments

5 Rahsia Muka Pemain Bola Sepak Manchester City Sentiasa Bersih Dan Tampan - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Korang mesti mengidamkan untuk menjadi pemaian bola antrabangsa yang popular seperti Manchester City. Malah mungkin lebih dari itu untuk memiliki wajah yang bersih dan sihat seperti mereka juga. Ini kerana main bola buka sekadar skill dan kejayaan tapi juga penjagaan wajah penting.


Begitulah juga lelaki Asia perlu pada penampilan hebat dan wajah yang lebih meyakinkan untuk tampil di khalayak ramai. Jangan kata lelaki zaman sekarang tiada semua penjaga wajah, malah mungkin lelaki juga lebih hebat daripada itu untuk menjaga wajah mereka. Oleh sebab itu kini jenama pengeluar produk penjagaan wajah lelaki Dashing telah tampil dengan versi baru. Pencuci wajah khas untuk lelaki Asia inspirasi daripada pemain2 bola Manchester City.


Itulah dia Dashing Manchester City Football Club (MCFC) Facial Cleanser dengan 5 variasi baru yang lebih hebat dan mengikut keperluan wajah lalaki. Rupa inilah rahsia yang di maksudkan dengan 5 jenis pencuci muka yang sesuai buat korang termasuklah Maha sendiri. Maha pun penting menjaga wajah ni kalau tak dulu berjerawat. Kini Maha menggunakan produk ini sebab yakin ia mampu untuk menjaga wajah ini.


Dalam banyak2 5 variasi yang di keluarkan Maha menggunakan produk Dashing Extra White. Ini kerana Maha nak wajah yang lebih cerah dan clear daripada masalah kulit. Produk ini dihasilkan dengan Swiss Alpine Plants yang akan menjadikan kulit korang lebih cerah dan tona kulit yang sekata. Produk ini juga mempunyai perlindungan UV yang boleh menghalang terjadinya bintik-bintik hitam di muka. Maha suka ok yang ni sebab tu hari2 guna tengok lah wajah dah ada perubahan hehehe...


Kemudian satu lagi yang Maha gunakan adalah Dashing Acne Free ini kerana kadang2 muka Maha ni di tumbuhi jerawat gatal kata orang hehehe. Maklumlah kadang2 hormon tak stabil hehehe ada masa lebih keje dan stress jadi tumbuhlah jerawat. Pencuci muka ini mengandungi Zinc & Clay yang melawan bakteria yang mengakibatkan jerawat di wajah dan menjadikan kulit muka lebih licin dan sihat berbanding sebelum serta bebas dari jerawat.


Selain itu meraka ada keluarkan produk Dashing Whitening Scrub untuk korang yang nak wajah flawless. Pencuci muka ini dihasilkan khas dengan Garam Laut (Sea Salt) untuk membersihkan kulit secara mendalam dan membuang kulit mati untuk menjadikan warna kulit sekata. Ianya juga membantu membersihkan liang roma yang tersumbat dan membuang kotoran serta bintik-bintik hitam.


Lagi produk mereka untuk lelaki wajah yang berminyak. Boleh gunakan Dashing Oil Clear yang mampu untuk mengawal minyak di wajah dengan ramuan rahsia iaitu Bamboo Charcoal. Pencuci muka ini membantu menghilangkan kotoran dan minyak berlebihan. So lepas ni wajah lebih nyata tidak berminyak dan nyaman jer.


Last tapi penting juga untuk wajah lelaki Asia adalah Dashing Icy Fresh. Ia dapat memberi kesegaran kepada wajah kerana ia menggunakan Ice Glacier yang menyejukan wajah dan berkekalan sekaligus mengatasi masalah kekeringan kulit. Lelaki suka sangat wajah macam ni kerana kita di Asia lebih panas berbanding negara mereka.


Mana Maha beli produk ini sebenarnya dah ada di Guardian atau Watson selurh Malaysia. Harga untuk setiap produk adalah RM6.90 untuk 50gram dan RM10.90 untuk 100gram. Jadi tak ada alasan untuk tidak menjaga wajah lebih menarik dan menawan agar lebih berkeyakinan.


Bagi merealisasikan harapan lelaki agar lebih terus yakin dan tampak bergaya Dashing juga menganjurkan satu peraduan buat pengguna produk2 mereka. 11 lelaki yang memang kaki boleh ini berpeluang untuk menang hadiah hebat ini iaitu :-

1) Melawat Manchester, UK selama 6 hari 5 malam. 
2) 3 hari 'training camp' di City Football Academi
3) Peluang untuk mendekati pemain bola sepak Manchester City, 
4) Melancong ke Stadium Etihad 
5) Tiket VIP menonton perlamanan Manchester City FC 

Nak menang kena layari laman Facebook Dashing di sini sekarang juga dan sertai peraduan ini sebelum 31 Disember 2015. Masih ada peluang nak menang ni jom masuk sekarang juga dan dapatkan produk2 baru dari Dashing. Selamat mencuba...







0 Pandangan: