Bantuan,

Kempen Hulurkan Bantuan Ringankan Beban Adik Raef Uqael

Jumaat, Mac 06, 2015 Mahamahu 0 Comments

Kempen Hulurkan Bantuan Ringakan Beban Adik Raef Uqael - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu. Mungkin anda tidak kenal sapa adik Raef Uqael ni sama lah mcm Mahamahu tidak mengenali siapa kanak2 kecil ini. Walaupun kecil tapi beban yang di tanggung cukup besar dan org dewasa seperti kita juga tidak mampu menangungnya. Mahamahu tahu rakyat Malaysia memang cukup prihatin dengan dasar itu serendah diri memohon bantuan daripada semua.


Tidak perlu berjuta-juta atau ratus2 ribu, cukup dengan hanya RM10 sahaja seorang kalau dikumpulkan rakyat Malaysia yang berjumlah 28 juta Insha Allah, adik Raef Uqael dapat di selamatkan. Penyakit yang di hadapi "Biliary AtresiaEnd Stage of Leave Disease" memerlukan pembedahan segera dengan kos RM300 ribu ringgit.



Hulur Bantuan Ringankan Beban bukan simpati tapi keikhlasan hati untuk membantu adik ini. Sekiranya anda ingin menghulur bantuan boleh berbuat demikian di no akaun dan juga no tel yang tertera di sini. Segalanya Tuhan akan membalas kebaikan dan jasa anda yang tidak dapat di lihat di dunia ini tapi di akhirat sana nanti. Terima kasih.


Derma ke no akaun

Maybank
1623 8496 2744
Noraini Binti Jaafar (Ibu)