Hadiah,

Buat Duit Online Dengan Kongsi Resepi Masakan Sahaja

Khamis, Februari 05, 2015 Mahamahu 0 Comments

Buat Duit Online Dengan Kongsi Resepi Masakan Sahaja - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Sapa kata org yg suka memasak tak boleh buat duit sampingan. Kalau anda memang pandai memasak dan ada resepi2 yg special dan istimewa ini peluang anda untuk jana pendapatan sampingan secara online. 


Tak perlu susah2 buang masa kerana semua boleh di buat depan mata secara online buat satu resepi dan dapat duit. Menarik bukan! Mahamahu bukan ckp kosong kerana Mahamahu sendiri pun telah cuba dan telah masuk dalam peluang ini. Maklumlah Mahamahu suka share resepi yg Mahamahu cuba sendiri kali ini bukan setakat share malah boleh dapat duit lagi. Nak tahu lanjut jom baca sini.


Laman web LetsMasak kini telah memulakan inisiatif ini untuk mengumpul mereka2 yg suka memasak dan membantu mana2 individu untuk menjana pendapatan sampingan melalui resepi mereka. Kadang2 suri rumah atau anak2 bujang ini ada resepi yg sedap2 hanya boleh share kat blog sahaja tapi tak dapat duit. Melalui laman ini korang boleh share resepi dan juga boleh dpat duit lagi. 


Cara mudah sahaja nak share resepi dalam laman ini. Korang hanya perlu mendaftar secara online di LetsMasak.com secara percuma. Selepas daftar korang kena capai 50% progress sebelum boleh menghantar resepi di sini. Tu semua basic jer korang kena penuhkan detail untuk dapat progress tu. Bila dah capai baru boleh hantar resepi mcm mana Mahamahu dah buat. 


Pada masa tu lah korang boleh start jana pendapatan melalui resepi yg di hantar. Setiap 100 point yg di kumpul bersamaan dengan RM1.00. Jadi makin banyak point makain banyak duit yg boleh di kumpul. Mcm mana nak kumpul point korang boleh tgk jadual di bawah ini. 


Korang juga boleh dpt point lebih melalui beberapa cara iaitu apabila resepi korang menjadi pilihan editor dan resepi itu akan memberi anda point yg lebih. Kalau korang ada kawan2 yg juga suka memasak dan membuat resepi special boleh ajak mereka join laman ini kerana bila ada kawan2 yg di rekmen korang juga akan dapat banyak point. Korang hanya boleh redeem point itu setelah melebihi 1000 point atau sama dengan RM10.


Selain tu juga laman LetsMasak ini ada menganjur satu pertandingan iaitu "LetsMasak Review Contest 2015". Semua peserta yg telah mendaftar online di sini boleh menyertai pertandingan ini yg membolehkan anda menang iPhone 6 Plus 64gb dan juga wang tunai sehingga RM1400.00

Tempat pertama: iPhone 6 Plus 64Gb
Tempat kedua: Wang tunai RM500
Tempat ketiga: Wang tunai RM400
Tempat keempat: Wang tunai RM300
Tempat kelima: Wang tunai RM200

Wow banyak tu hadiah2nya. Korang boleh klik kat banner bawah ni dan segala maklumat detail untuk pertandingan ini ada di sini. 

 

Apa lagi ni masa nak kumpul duit 'sikit2 lama2 jadi bukit'. Samping tu juga boleh menang hadiah2 menarik kat contest mereka. Daftarlah sekarang. Selamat mencuba semua. Contest ini dianjurkan oleh LetsMasak.com dan disokong bersama Kelab Komuniti Hai Blogger! http://www.haiblogger.com


Daftar di sini LetsMasak.com