Kesihatan,

Kurus dan Menang RM1000 dengan Nikko Slimm Juice

Isnin, Disember 15, 2014 Mahamahu 0 Comments

Kurus dan Menang RM1000 dengan Nikko Slimm Juice - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Jgn nak gelak kat Mahamahu ok anda mesti dah tahu tentang contest ini bukan. Anda bukan sahaja kurus tapi anda boleh menang wang tunai sapa tak nak. Mahamahu pun tgh mencuba beberapa produk untuk kesihatan ni jadi tgk ini adalah peluang terbaik.

www.nikkobeauty.com.my

Mahamahu terangkan lah sikit tentang latar belakang dan kelebihan produk ini ok. Nikko Beauty & Wellness, syarikat yang mengedarkan produk Nikko Placenta White kini mengeluarkan produk kurus mesra pengguna iaitu Nikko Slimm Juice. Nikko Slimm Juice lulus KKM dan Halal. Rata-rata pengguna memberikan respon atau testimoni yang baik setelah menggunakan produk tersebut. 

Info produk Nikko Slimm Juice :
- 1 botol cuma berharga RM60 
- Tidak perlu bancuh,terus minum sahaja 2x sehari
- Mengandungi 250ml, tahan untuk 2 hingga 3 minggu 


Mereke juga ada melancarkan pertandingan Kurus Dan Menang untuk pengguna setia product mereka. Setiap pengguna Nikko Slimm Juice layak untuk menyertai pertandingan ini. Pemenang berpeluang memenangi RM1000 jika berjaya turun berat badan sebanyak 10Kg dalam masa sebulan.  Wow Mahamahu mcm layak jer masuk hehehe.


Syarat pertandingan yg di anjurkan adalah peserta wajib menyertakan gambar sebelum dan selepas menggunakan product Nikko Slimm Juice. Jadi kena jadi pengguna tetap product ini selama sebulan dan buktikan bahawa anda mampu menurunkan berat badan dengan produk ini. Kalau anda betul nak menyertai pertandingan ini dan maklumat lanjut, boleh hubungi mereka melalui saluran berikut :

Email : staffnikko@gmail.com
Hp : 019 3444513

Kalau anda rasa peluang anda besar dan nak merubah hidup sertai contest ini sekarang juga. Contest mudah Nikko Slimm Juice ini dianjurkan oleh Farid Laham Network dan ditaja oleh Nikko Beauty serta duniafarisya.com. Selamat mencuba semua....







0 Pandangan: