Chocolate,

KIT KAT Rubies Generasi Baru Coklat Truffle And Wafer

Ahad, Disember 14, 2014 Mahamahu 0 Comments

KIT KAT Rubies Generasi Baru Coklat Truffle And Wafer - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Anda suka makan coklat? Kalau Mahamahu ni tgk coklat pun dah terasa terliur hehehehe maklumlah memang sangat2 suka. Kali ni dtang lagi generasi baru coklat daripada KIT KAT iaitu KIT KAT Rubies yg baru.



Special KIT KAT Rubie ini daripada KIT KAT yg biasa adalah tambahan kacang hezelnut yg memang cukup2 sinonim dengan coklat. Wafer rangup yg di lapisi dengan kacang hazel dan di saluti dengan coklat susu pekat dan menawan. KIT KAT Rubie dicipta untuk mereka yang ingin mempunyai rehat untuk menikmati kehidupan yang terbaik ditawarkan. Ia adalah gabungan bahan-bahan terbaik. Anda nak buat coklat sedap kat sini cara mudah buat coklat.



Korang boleh tgk pakeging yg di sediakan special untuk KIT KAT Rubie ini kerana ia bukan sahaja boleh di makan biasa tapi juga di jadikan hadiah istimewa buat insan tersayang. Nak pujuk awek atau makwe KIT KIT Rubie ni memang sesuai. Dalam satu kotak pakej tu ada 20 biji KIT KAT Rubie setiap satu di balut cantik dan menawan.



Pakej isitmewa ini bukan hanya istimewa untuk sesetengah prayaan sahaja tapi ia adalah untuk setiap masa bagi peminat coklat. Harga pun berpatutan RM35 sahaja di datangkan dengan alat pengecas kereta berbentuk Rubies warna merah tu. Sesuai untuk golongan wanita dan juga lelaki yg nak rasa coklat hebat dari KIT KAT. Mahamahu dah dpt satu anda pun boleh juga.