Kesihatan,

Anda Adalah WIRA MALAM Buat Si Isteri

Selasa, Ogos 26, 2014 Mahamahu 0 Comments

Anda Adalah WIRA MALAM Buat Si Isteri - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Mahamahu bukan nak buat cerita lucah ok tapi ni nak kongsi tentang kehebatan satu produk yg mampu membantu golongan lelaki terutama yg telah berumahtangga. Wira Malam adalah produk minuman untuk tenaga kesihatan lelaki keluaran Legacy Secret.


Legacy Secret adalah sebuah syarikat pengular produk minuman kesihatan untuk lelaki dan wanita. Telah beroperasi sejak 2007 kini Legacy Secret mempunyai banyak produk kesihatan yg di jamin 100% semulajadi dengan bahan2 sihat. Tapi kini Mahamahu mencuba produk khas untuk lelaki sejati iaitu Wira Malam.

 

Wira Malam mengandungi bahan ramuan yg memang telah kita tahu kehebatanya iaitu seperti Butea Superba, Tongkat Ali, Ginseng, Saw Palmetto, Ashwagandha, Goji, Guarana, Epimedium, Kismis, Pomegranate, Black Seed dan Honey. Kalau sebut Tongkat Ali dan Ginseng mesti dah ramai tahu apa khasiaatnya. Di sini Mahamahu senaraikan fungsi minuman Wira Malam jika anda ambil minuman ini secara berterusan. 


Kebaikan produk Wira Malam:-
  1. Mengoptimalkan fungsi testosterone
  2. Membantu mereka yang mengalami masalah libido yang rendah
  3. Melancarkan peredaran darah
  4. Meningkatkan kualitasereksi dan tahan lama dengan cara melebarkan pembuluh darah
  5. Tidak menyebabkan jantung berdebar
  6. Meningkatkan produksi androgen (hormone seksualpria)
  7.  Memperbaiki jumlah sperma lelaki
  8. Membantu menyihatkan tubuh jika diamalkan setiap hari

Setelah kita ketahui kelebihan tentan produk Wira Malam ini kepada kesihatan dalaman lelaki terutama untuk mereka yg telah berumahtangga. Kini kita kena tahu tentang ciri-ciri keselamatan yg ada pada botol produk ini. Kita kena pastikan bahawa produk ini original atau tidak kerana banyak produk yg cuba meniru kehebatan produk Wira Malam.  Beberapa ciri keselamatan yg kita boleh kenal pasti untuk pastikan produk ini adalah original.

1. Pengesahan Melalui Visual - Lihat perkataan “LS”dari sudut serong 15 darjah.


2. Pengesahan Melalui Sentuhan - Cetakan timbul yang dapat dirasa menggunakan jari.


3. Pengesahan Melalui QR Wechat - Imbas kod produk dan info akan diberikan


PERINGATAN !!!
•    1 QR kodhanya boleh di imbas 5 kali sahaja .
•    Sekiranya melebihi had, anda akan diberikan no telefon syarikat kami untuk pengesahan produk.

Cara penggunaannya pula adalah mudah dan senang hanya boleh di minum terus setiap malam. Anda juga boleh ambil dalam dalam kuantiti 20ml untuk 2x sehari bagi menambah keperluan harian anda. Tapi selepas anda mula mengamalkan minuman Wira Malam ini anda di nasihatkan untuk banyak minum air kosong dan pasti jauhi daripada kanak-kanak kerana ia minuman kesihatan untuk org dewasa saja hehehehe...

Tiga cara untuk anda pastikan produk ini adalah original keluaran Legacy Secret dan ia adalah betul produk Wira Malam. Kerana kalau kita salah ambil produk tiruan nanti akan memberi kesan sampingan kepada kita pengguna jugakan. Mahamahu dah rasa sendiri product ini memang memberi kesegaran dan tenaga yg luar biasa kepada golongan lelaki. Sekiranya anda mahu dapatkan produk ini boleh hubungi Legacy Secret di laman web atau Facebook mereka di bawah.

Laman Web : www.legacysecret.com
Tel : 013-226 2769 / 013-232 3769
Alamat : Legacy Secret Sdn Bhd, No 8 Jalan PPSL, 
PT 1834, Pusat Perniagaan Sungi Lias, Sungai Besar, Selangor.
Harga : Semenanjung RM33.00 / Sabah&Sarawak RM35.00 
Brunei BRD18.00 / Singapura SGD 18.00