Ephyra,

EPHYRA PILIHANKU PHASE 2 - Cabaran 30 Hari Bersama Ephyra

Sabtu, April 19, 2014 Mahamahu 0 Comments

EPHYRA PILIHANKU PHASE 2 - Cabaran 30 Hari Bersama Ephyra - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Sebelum ni Mahamahu telah shut cabaran untuk 30 hari menggunakan product Ephyra. Ini semua kerana SBB2014 yg telah belangsung pada bulan 3 yg lepas. Mahamahu ni pun nak cuba kalau sapa perasan entry post pertama Mahamahu pasal product Ephyra ini memang bagus, boleh baca kat sini [Klik sini]. 


So sekarang dah lebih 30 hari cabaran Ephyra Mahamahu lalui, tapi sebenarnya Mahamahu tak minum pun Ephyra ini. Bukan kerana tak percaya pada product ini sebenarnya kawan Mahamahu ini nama dia Carl, dan dia lebih memerlukan kerana dia ada masalah muka yg teruk. Selepas Mahamahu baca tentang kelebihan product Ephyra ini dan juga rawatan yg boleh di berikan, maka dengan besar hati Mahamahu rekmenkan untuk percubaan selama 30 hari product Ephyra ini kepada kawn Mahamahu.


Mahamahu nasihatkan dia sapaya amalakan minum Ephyra sekali sehari selepas sarapan pagi. Memang tak sangka sungguh mengejutkan bila dah sampai tarikh habis penggunaan product ini Mahamahu tgk sendiri perubahan yg berlaku pada wajah Carl itu. Memang cukup ketara tgk pada wajah yg sebelum ini memang ada jerawat yg banyk, tapi selepas menggunakan Ephyra ini muka kawn Mahamahu dah kurang jerawat. Memang nampak tiada jerwat baru yg tumbuh cuma kesan2 jerawat sahaja yg tinggal.


Sungguh mengkagumkan bila tgk hasil setelah sebulan menggunakan product Ephyra ini. Mahamahu rasa gembira sangat sebab dpt membantu kawn Mahamahu yg ada masalah kulit muka yg berjerawat ini. Lepas ni kata kawn tu dia akan gunakan product Ephyra ini terus untuk melihat hasil yg lebih ketara terhadap wajahnya. Tapi bukan tu saja kawan Mahamahu ckp, Ephyra ini rupanya memberi kesihatan dalam kepada dia. Menurut kawan Mahamahu selepas mengamalkan Ephyra ini dia kata badan lebih sihat dan segar selepas membuat workout di gym.


Patut lah Mahamahu tgk badan makin mantap lepas gunakan product Ephyra, betullah yg Mahamahu baca dalam media menyatakan Ephyra adalah minuman kesihatan luar dan dalam. Memang baguslah lepas ni kalau ada kawn2 ada masalah kesihatan bukan sahaja perempuan malah lelaki Mahamahu akan rekmenkan product Ephyra ini. Sebab ia adalah minuman kesihatan yg baik untuk semua golongan dan juga semua jenis masalah.


Terima kasih Mahamahu ucapkan kepad Ephyra kerana cabaran 30 hari ini sangat2 membantu kawn Mahamahu dalam mencari penyelesaian masalah muka yg di hadapi lebih 10 tahun dulu. Ephyra ini kalau kita tak cuba kita tak tahu, bila dah cuba baru tahu. Terima kasih sekali lagi kepada Ephyra kerana berkongsi product kesihatan kepada Mahamahu dan juga seluruh rakyat Malaysia amnya. Untuk Maklumat lanjut dan di mana anda nak dpatkan prodcut ini boleh layari laman informasi mereka seperti di bawah. Selamat mencuba ok.....

Informasi 
Oceanlife Marketing Sdn Bhd
73A-3, 3rd Floor, Block J, Plantinum Walk,
No 2 Jalan Langkawi, Danau Kota Setapak
53300 Kuala Lumpur
+60341417889 , +60193999238
oceanlife2u@gmail.com

https://www.facebook.com/oceanlife2u
http://www.oceanlife2u.com






0 Pandangan: