Fesyen,

Mahamahu Dalam Rantai Tags

Selasa, Mac 25, 2014 Mahamahu 0 Comments

Mahamahu Dalam Rantai Tags - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Sebelum ni kita hanya ada blogger kad untuk kita kenali antara satu blogger dengan blogger lain. Apa kata kita beralih kepada cara lebih nampak unik dan lebih tradisional dengan menggunakan Military Tags. Mahamahu telah tempah satu cepat, mudah dan unik untuk anda terutama di jadikan sebagai blogger identiti.



Mudah jer nak tempah boleh layari laman web mereka iaitu www.malaysiamilitarytag.com dan segala jenis dan bentuk Tags boleh anda pilih. Dari pelbagai warna kepada pelbagai bentuk boleh kita pilih sendiri. Tulisan di dalam Tags tu juga boleh kita karang sendiri mengikut kegemaran kita. Ada 5 line yg boleh di buat dengan setiap satu baris memuatkan hanya 14 patah perkataan sahaja. Jadi mcm2 kita boleh tulis dalam Tags ini untuk buat kenang-kenangan terutama blogger.



Selain tu juga, Tags ini bukan sahaja di gunakan dalam bentuk rantai untuk fesyen dan gaya anda sahaja. Tapi Tags ini boleh di gunakan untuk keperluan lain seperti tanda kepada bagasi atau barang2 keperluan anda jika berjalan jauh. Boleh di buat tanda untuk beg, rantai kunci, tanda haiwan peliharaan dan mcm2 lagi.

Paling best buat sekejap sahaja nak tempah dan boleh dapat dalam 2 atau 3 hari penghantaran kepada anda. Mahamahu dah tempah Tags Mahamahu sendiri ada tulis nama blog dalam tu. Kalau anda ada team atau kumpulan yg besar anda boleh tempah untuk ahli kumpulan anda sebagai tanda mereka. Boleh buat order dalam kuantiti yg banyak juga khas untuk satu kumpulan. Mahamahu tempah untuk individu sahaja, harga pun murah tak mahal berpadanan dengan kualiti dan hasil yg di berikan.



Bagi anda yg nak tempah boleh layari laman web mereka seperti maklumat di bawah, dan cara2 untuk anda tempah pun ada dalam video youtube di bawah ini. Bukan sahaja tempahan Tags mereka ada juga tempahan seperti gelang paracord dan juga jam tangan. Nak tgk boleh layari laman web mereka kerana dalam tu ada mcm2 design dan warna mengikut kegemaran anda. Tempah sekarang murah dan mudah serta nampak lebih special daripada Malaysia Military Tags.



Tempahan dan maklumat lanjut layari :-
Email       : sales@malaysiamilitarytag.com
Tel           : 012- 606 3247