iPhone,

Selepas Ini Anda Tidak Akan Typo Error Lagi

Jumaat, Disember 13, 2013 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca dan juga rakan2 blog Mah@mahu sekalian yg selalu dtg sini untuk membaca dan mencari bahan2 rujukan. Walaupun tak byk tapi sedikit sebanyak bolelah di guna pakaikan untuk semua. Kali ni Mah@mahu ada terbaca di sebuah majalah online tentang satu product yg akan keluar dalam tahun 2014. TYPO adalah satu lagi kekunci untuk pengguna iPhone.

Kalau sebelum ni mungkin ramai org mengadu susah nak type dalam iPhone sebab keypadnya kecil dan agak sukar. Ini untuk pengguna baru lah kalau yg dah biasa guna tak ada masalahkan. So bagi mengatasi dan membantu mereka yg ada masalah ini TYPO telah di hasilkan untuk memudahkan kerja menaip dalam iPhone anda.

TYPO adalah satu kerangka kekunci yg di reka khas untuk di guna pada iPhone bagi mereka yg tidak bias menaip dengan skrin sesentuh. Rupa kalau tgk saling tak tumpah mcm keypad Blacberry tapi ia di gunakan untuk iPhone. Sasaran Typo product adalah pengguna iPhone 5S dan iPhone 5C yg telah keluar. Ia membantu dalam menaip dengan lebih pantas dan tanpa masalah "typo error".

Tu lah dunia teknologi sekarang semua dah ada mcm2 lagi yg akan keluar untuk anda selaku pengejar kecanggihan teknologi zaman kini. Mah@mahu pun kadang2 tak sempat nak tgk cari info tentang teknologi yg akan tiba mesti byk lagi. Tapi nanti akan ada satu post tentang telephone pilihan pengguna sepanjang tahun 2013 tungguuuuu......



 *Sumber daripada intrend.com.my