Mahamahu,

Cara Nak Tingkat Trafik Beribu Sehari

Isnin, Julai 29, 2013 Mahamahu 0 Comments

Salam semua pembaca blog Mah@mahu anda adalah sumber kepada kekuatan blog ini. Tanpa anda maka tidak akan hidup lah blog ini terus tiada peminat dan pembaca setia. Anda adalah penyumbang kepada trafik di dalam blog Mah@mahu untuk terus menjadi perhatian dalam cari di Search Engine. Tapi Mah@mahu nak share satu cara yg ramai blogger sekarang gunakan untuk dapat trafik tinggi menggunakan Facebook.

Selain daripada letak entry anda pada facebook atau fanpage sendiri ada juga ramai blogger buat cara paling senang dan di gemari. Iaitu dengan sertai group2 yg ada di facebook, cukup banyak dan mudah saja nak cari. Bagaikan cendawan tumbuh Group2 yg ada kat facebook sekarang. Ada yg memang cukup aktif dan ada sekadar untuk mencari ruang bagi buat posting entry blog. Ini lebih mudah kerana makin ramai pengikut group facebook anda makin senang nak buat promosi.


Ada group facebook ni juga dia org buat untuk berniaga. Itu lah kerana kehebatan social media kepada pengaruh dunia sekarang ni. Group business di gunakan untuk post barang2 atau perkhidmatan yang di beri kepada pengguna. Ada antara admin Group ni kaya raya boleh kaut keuntungan atas angin lagi kerana ramai pengikut. So cara paling mudah untuk posting entry anda di dalam Group facebook. Kalau ada jumpa mana2 group tu rajin2 lah joint nanti boleh tingkat trafik selain tu dapat bekenalan kawan2 baru.

Mah@mahu sendiri pun ramai kenal kawn2 daripada Group dalam facebook. Siap buat majlis potluck and majli berbuka lagi oleh kawn2 Group. Kepada mereka yg nak cari trafik cepat dan pengikut ramai rajin2 lah joint group biar banyak sebab makin byk Group makin tinggi peluang anda untuk dapat trafik. Dulu Mah@mahu malas gak nak joint tapi bila kawn2 buat and mula rasa perubahan so ada rasa minat nak sertai group dalam Fb. 

Tiba lak Mah@mahu terasa nak buat Group kat Fb, sapa ada cadangan nak bagi nama Group Fb tu apa? Sebab dah banyak sgt Group yg best2 hehehehe, kalau Mah@mahu buat Group anda adalah pengikut pertama Group Mah@mahu tu ok. Tunggu jer pengumuman nanti ok. Tapi jgn sekadar join and post entry jer rajin2 lah comment and like baru ada respond dari kawn2 tu. Ok lah selamat berblog semua kawn2....