Aktiviti,

Makan Lagi Syok Dengan Coca-Cola di Hai Peng Kopitiam - Episod 3

Khamis, Mei 02, 2013 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera kepada kawan yg suka makan dan suka singgah blog Mah@mahu ni untuk cari tempat makan hehehe perasan lak. Tapi ni memang keje Mah@mahu lah bagi informasi tempat makan yg menarik dan sedap untuk di kongsi bersama kawn. Ni sambungan episod 3 daripada aktiviti Mah@mahu dengan Hotfm dan Coca-cola. Jelajah Makan Lagi Syok Dengan Coca-cola tak habis lg Mah@mahu ada byk tempat makan dan kali ni minum petang di sebuah kopitiam di Kemaman Terangganu.


 

Hai Peng Kopitiam di bandar Kemaman memang sempoi dan juga chill2 lah kalau minum petang kat sana. Kita org yg dalam bas lebih kurang 3 jam ni kejang pugung semua tak sabar2 sgt nak turun bas dan minum petang menikmati kopi asli yg terbaik. Korang leh jumpa Hai Peng Kopitiam dekat tgh2 bandar tepi2 jalan dan simpang jer kopitiam ni. Pergi sana penuh org bebagai bangsa dan kaum yg minum petang kat sana.

 



Kalau dah nama kopitiam tak sah kalau tak order minuman kopi, tapi Mah@mahu tak minum kopi cuma minum Cappuccino and hot coklat jer heheheh poyo lah kan wakakak. Sebeb tu kat kopitiam tu Mah@mahu cuma order Coklat Blander memang terbaik bah. Selain dari minum kopi pekena lak roti bakar dengan peanut butter dan juga pisang yg sedap menjadi satu gabungan hebat dalam hidangan minum petang.

 






Kawn2 lain semua order makan petang yg hebat2 roti bakar dengan pisang dan juga ais krim terbaik lah sedap siot. Ada lak roti bakar dengan telur goreng dan juga kari lagi terbaik lah kopitiam ni. Hilang rasa loya rasa penat dalam bas bila dpt minum petang kat Hai Peng Kopitiam. Rasa mcm nak pergi lagi kat sana makan dan minum petang yg paling sedap setakat ni.



Kaw-kaw lah kopi sana apa pun nak menikmati minum petang mcm kami semua makan boleh pergi ker Hai Peng Kopitiam Bandar Kemaman. Search kat google nanti tahu lah tempat nye hehehehe.. Apa pun jgn lupa untuk terus bersama Mah@mahu lagi dengan episod yg seterusnya akan bersambung nanti ok. Selamat menjamu selera..... Bersambung.....