Aktiviti,

Karya Seni Graffiti YNOT Di Shelter Bas Sekitar KL

Isnin, Mac 18, 2013 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera semua kawn dan pembaca. Dalam meluah pendapat dan juga perasaan kepada umum byk cara yg baik boleh di lakukan. Salah satu cara yg paling kreative dan paling berkesan untuk memberi perhatian dalam masyarakat sekarang adalah melalui seni Graffiti. Seni Graffiti adalah salah satu seni luahan perasaan dan pendapat melalui lukisan seni dinding pada skala besar.



Melalui daripada itu Resort World Genting mencari seramai mungkin bakat untuk seni Graffiti melalui pertandingan Graffiti YNOT. Byk hasil karya yg telah di perolehi sepanjang penganjuran pertandingan dan kini telah sampai kemuncak kepada semua itu. Mereka2 yg berbakat telah di kumpulkan dan telah di tonton kepada semua untuk mendapat undian anda bagi memilih pememang. Untuk mengundi boleh laman facebook Resort World Genting dan boleh membuat undian kepada hasil karya Graffiti ini.


Ini adalah salah satu inisiatif badan koperat untuk membuka peluang kepada anak muda yg lebih kreatif agar mendapat saluran terbaik bagi meluahkan pendapat dan idea mereka. Pertandingan Graffiti YNOT adalah cara terbaik dan paling mendekatkan golongan remaja ini dengan Masyarakat agar mereka tidak dipandang sebagai golongan vendalism di negara kita. Hasil2 karya meraka juga adalah yg terbaik antara terbaik dan akan di applikasikan kepada masyarakat bagaimana?





Itu adalah alternative terbaik di mana hasil karya seni peserta pertandingan Graffiti YNOT ini telah pun di gunakan untuk menghiasi 8 perhentian bas di sekitar Lembah Klang. Wow percaya atau tidak anda sendiri boleh pergi lihat dengan mata anda untuk menilai hasil karya anak muda yg begitu penuh dengan seni. Anda hanya perlu pergi ke 8 perhentian bas tersebut, ambil gambar dan anda boleh mengepost di facebook Resort World Genting sebagai tanda sokongan anda kepada hasil seni remaja ini. 



 


Saluran telah di buka cuma anda yg perlu rebut peluang itu sebgai remaja perlu mencari yg terbaik dan yg betul untuk perkara yg anda harus lakukan. Seni Graffiti ini adalah yg terbaik dan saluran pertandingan Graffiti YNOT oleh pihak Resort World Genting adalah peluang anda. Jgn siasikan bakat anda dan jgn lupa untuk mengundi meraka di peringkat akhir nanti.