Astro,

Sinar FM Radio Rasmi Fear Factor Selebriti Malaysia

Ahad, Disember 30, 2012 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera salam 1 Malaysia kepada semua pembaca blog Mah@mahu. Fear Factor Selebriti Malaysia telah menemui peminat dan penonton di kaca tv melalui saluran 104 Astro Ria. Ia akan terus bersiaran setiap hari Sabtu jam 9 mlm untuk episod2 yg akan datang sehinggalah kita ketemu juara Fear Factor Selebriti Malaysia yg pertama ini. Mampukah pasangan Didie Alias dan suami menjuarai ketakutan ini atau pasangan Jehan Miskin dan Dr Faiz selaku org kuat untuk mengatasi ketakutan mereka.


Semua akan terjawab di setiap minggu hari sabtu terus kepada anda. Namun bagi mereka yg tidak kesempatan boleh mendengar radio Sinar FM selaku radio rasmi Fear Factor Selebriti Malaysia. Dgr pendapat dan juga luahan setiap selebriti yg di temuramah oleh penyampai Salih Yaakon, Kak Engku atau Khairil. Mcm2 pengalaman mereka sepanjang rakaman program itu di Cape Town dan juga Malaysia. Untuk maklumat lanjut layari facebook Fear Factor Malaysia segala info terbaru ada di sana.


Sinar FM membawakan Fear Factor Selebriti Malaysia terus daripada cuping telinga anda. Pastikan tidak lepaskan peluang untuk bersama-sama memeriahkan Fear Factor Selebriti Malaysia. Setiap Sabtu jam 9 malam hanya exclusive di Astro Ria. Apa pula ketakutan penyampai2 Sinar yer. Mungkin kita boleh buat satu cabaran khas untuk penyampai2 radio Sinar FM di dalam studio. Mesti gamar studio dibuatnya oleh telatah dan gelagat semua penyampai dan selebriti yg terlibat hehehehe...