Kempen

Dd Fabulous.com Perlukan Doa Kita Semua

Jumaat, November 02, 2012 Mahamahu 0 Comments

Arwah Khairil Nizam Bin Noordin 
(Dd Fabulous.com)
Telah kembali ke rahmatullah pada
30 December 2012
Moga Allah cucuri rahmat terhadap rohnya
Al Fatihah untuk arwah

Salam semua rakan2 dan juga pembaca yg mendoakan untuk kejayaan Mah@mahu terima kasih banyak2 lah. Tapi Mah@mahu nak minta jasa baik semua rakan2 blogger yg kenal rakan blogger kita Dd Fabulous.com kalau ada sapa2 pernah baca and follow blog dia. Nak minta mendoakan kesihatan dia yg kini sudah meruncing. Mengikut apa yang Mah@mahu dpt daripada rakan sepejabat Dd ni dia kini berada di Hospital Baling Kedah.


Sebelum tu Mah@mahu dah dpt berita tentang sakit Dd masa kat KL lagi. Sempat pergi melawat dia masa tu keadaan tak berapa teruk. Tapi kini dgr cite terbaru Dd dah tak boleh untuk menguruskan diri sendiri dan tidak mampu bergerak. Hanya baring dan di bantu oleh ibu dia serta nenek dia sahaja untuk urusan hariannya. Tak tahu seteruk mana tapi kalau nak tahu detail boleh baca blog Red Mummy yg juga rakan blogger Dd.

Mah@mahu simpati kepada Dd cuma doa dah harapan sahaja boleh Mah@mahu bagi buat masa ini. Tapi ada sedikit bantuan kewangan kepada emak Dd sebab perlu duit untuk berulang-alik dan juga menguruskan Dd. Maklumlah org kg tidak bekerja pula dan ada anak kecil untuk di uruskan lagi. So kepada rakan2 blogger lain yg ingin memberi bantuan kepada emak Dd boleh salurkan kepada no akaun tertera.

ASB: 368089475
Zaina Harun 
(Akaun emak Dd) 

Atau boleh gak buat bayaran kepada no akaun ini iaitu sahabat office Dd. Takut kawn2 susah nak bank ini pada no akaun ASB ni. Jadi boleh terus buat bayaran pada no akaun di bawah ni juga ok. Kawan Dd akan sampaikan bantuan anda kepada emak Dd terus nanti ok jng tak percaya lak..

MBB – hanoor saliza (156094004217) email notify to relyza1410@gmail.com

CIMB – hanoor saliza (14430061043520) email notify to relyza1410@gmail.com

Mah@mahu tahu ramai kawn2 blogger kat Malaysia ni bermurah hati. Kita memang terkenal dengan sifat pemurah untuk membantu walaupun kita tak kenal org tu tapi kita tahu balasan di sana nanti itu yg kita harapkan. Hanya tuhan mampu membalas jasa anda semua ok. Terima kasih daripada Mah@mahu kepada anda yg sudi membantu.