Hadiah,

Komentar terbaik dapat hadiah

Isnin, Oktober 01, 2012 Mahamahu 0 Comments

Salam semua pembaca blog Mah@mahu. Kali ni nak buat entry ringkas, bukan contest lah tapi mcm nak bagi hadiah atau penghargan kepada pembaca setia blog Mah@mahu. Dah lama kot korang follow and comment blog yg tidak seberapa ini tapi tak dpt penghargaan selain dari contest2 yg Mah@mahu buat. Bermula bulan Oktober ini Mah@mahu nak buat Komentar terbaik dapat hadiah. Mcm mana mcm ni mudah saja.....

Arahan:

1) Apabila anda baca entry terbaru dari blog Mah@mahu pastikan anda nampak logo ini pada entry tersebut.
2) Bagi entry yg ada logo ini sahaja anda di kehendaki bagi comment yang terbaik berdasarkan entry tersebut. Comment pada bawah entry tersebut sahaja.

3) Selepas comment di bawah entry tersebut anda di kehendaki memilih untuk like facebook pada entry tersebut atau pun nak post at twitter pada entry tersebut sahaja. Pilih salah satu atau kedua2nya pun leh lagi bagus hehehehehe...

 
Like facebook seperti contoh ini

 
Twitter post seperti contoh ini

 4) 2 Komentar yg terbaik dan memenuhi syarat akan menerima RM 10 daripada Mah@mahu. Tak kisah lah kalau org tu jer asyik menang tiap2 entry pun boleh janji anda ikut syarat ini.

5) Setiap entry yg mempunyai logo seperti di atas, anda hanya ada 3 hari untuk comment saja dan sekiranya lepas 3 hari tersebut comment anda tidak akan di terima walaupun best ok.

Selamat mencuba untuk merebut hadiah wang tunai yang akan di bank in kepada anda. Setiap penerima komentar terbaik akan di hubungi melalui email anda yg di letakkan semasa anda mengoment entry tersebut. Jadi maklumat anda mesti lah betul untuk senang di hubungi. Untuk segment ini akan belangsung selagi ada logo khas tersebut dalam entry Mah@mahu ok. Jadi sentiasa baca and sentiasa ikut perkermbangan di blog Mah@mahu untuk mengetahui tentang segment ini. Selamat mencuba..