Why Maybank should give me tickets to Legoland?

Baca sahaja tajuk ni  mesti ramai tertanya2 adakah Maybank nak seponser Mah@mahu untuk masuk taman tema Legoland. Huhuhuh bukan semudah tu tapi harapan tu adalah. Moga entry ini akan memberi harapan untuk menang tiket memasuki taman tema lego pertama di Asia ni. Sapa tak suka dan sapa tak nak kan pasti hanya Maybank mampu memberi peluang keemasan ini.


Legoland Malaysia baru jer di rasmikan dan telah menerima kunjungan lebih dari 10 ribu pengunjung pada awl pembukaan sehingga sekarang. Maybank adalah agesi kewangan pertama di Malaysia memberi peluang kepada semua peminat taman tema ini untuk merasai sediri kehebatan sebuah taman tema yg baru di Asia. Maybank kan besar serta agensi kewangan tebersar di rantau Asia Tenggara begitu juga dengan service nye yang adalah yang terbaik. 


Pasti nanti pengalaman hebat di Legoland Malaysia tidak dapat di lupakan sekiranya Maybank yang bawa. Mana tidaknya kat sana kita boleh main bermacam-macam mainan ada. Semua di hasilkan daripada lego nasib baik air tak leh di buat dari lego kalau tak semuaya lego wakakakakka.. Kat sana ada taman tema air yang cukup hebat kalah taman tema air yg ada sekrang ni lagi menarik.


Selain tu juga ada taman tema permainan aksi dan lasak. Sesuai untuk peringkat usia mcm Mah@mahu ni lah. Sebab tu Mah@mahu salah seorang pelanggan setia Maybank berharap sgt dapat tiket untuk masuk taman tema tu. Nak main roller coaster dan mcm2 lagi mainan penuh aksi dan mencabar kekuatan fizikal dan emosi anda. Hhehehehe tgk pada pic kat bawah ni dah gerun huhuhuh..


Yg lagi hebat dapat saksikan pemandangan bandar2 besar di Malaysia yg dihasilkan daripada cantuman lego2 menjadi satu karya yang cukup mengkagumkan. Semua tu dihasilkan pulak oleh anak-anak tempatan memang hebat sehebat taman itu sediri. Mereka ni pun semua daripada lego nak masuk Legoland Malaysia dengan Maybank tapi dpat ker?...


 


 



Mereke ni pun semua nak pergi ker Legoland Malaysia nak menjadi sebahagian daripada keriangan yang terdapat di sana. Keseronokan dan juga kegembiraan bersama keluarga, tapi lagi best kalau Maybank yang membawa Mah@mahu kerana ia menjadi kenangan paling indah dalam hidup ini. Terima kasih Maybank kerana memberi peluang ini untuk sekali seumur hidup Mah@mahu merasai keseronokan bukan sahaja menyimpan di Maybank tapi juga keseronokan di Legoland Malaysia.