Hadiah,

Contest 'Mahamahu.com anda Mahu 2012'

Khamis, Mei 10, 2012 Mahamahu 0 Comments

Salam semua pembaca Mah@mahu moga sihat selalu. Dah lama Mah@mahu tak buat contest untuk semua pembaca tapi Alhamdulillah lah tahun ni nak buat satu contest tapi specialnya. Pastinya nak bagi hadiah banyak pada semua pambaca blog Mah@mahu. Hadiah2 yg boleh di menangi oleh semua peserta adalah : 


So hadiah dah tahu kena tahu tugasan lak apa perlu di buat nak menang hadiah. Perkara perlu di lakukan adalah : -

1) Mesti menjadi follower Mah@mahu - Bila Blog Berbicara. (wajib menjadi follower pada yg belum)

2) Mesti membuat satu entry diblog anda dengan tajuk seperti ini "Mahamahu.com anda Mahu 2012" (tidak boleh buat tajuk lain)

3) Dalam entry mesti masukan poster hadiah di atas, banner Mahamahu di bawah dan link kepada entry ini. (wajib ada link ke entry ini)

Klik untuk membesarkan gambar
4) Mesti membuat satu slogan paling kreatif dengan menggunakan perkataan "Maha & Mahu" di selangi dengan perkataan lain. Contoh :- "Saya Mahu hadiah Maha kerana Mahu menang Maha hadiah Mahu daripada Maha yang Mahu".

5) Slogan mesti tidak lebih daripada 30 patah perkataan

6) Selepas siap dan di postkan entry anda hantar penyertaan anda pada comment di bawah berserta maklumat penting berikut:-
   Nama:
   Email :
   Link posting :


Anda boleh menghantar seberapa banyak penyertaan kerana anda mampu untuk menang lebih daripada satu hadiah sahaja. Penilaian pihak juri adalah berdasar pada slogan paling kreatif sekali dan juga memenuhi syarat2 yg ditetapkan. Segala keputusan juri muktamad tidak boleh di bantah. Pulun semua hadiah jika anda mahu menang besar. Cepat sebelum terlambat.


*Kalau ada yg nak sponser hadiah sangat2 di alu-alukan.