20 Mac 2012

Salam kepada semua pembaca. Sinonim kalau lelaki kacak jer mesti di label gay. Kalau lelaki metro seksual jer mesti di label gay. Knp jadi mcm tu? Knp masyarakat kita begitu mudah menunding jari dan mengekplotasi dari segi luaran lelaki. Adakah kerana memang lelaki kacak begitu??

Itu satu persoalan yg bermain di minda kita. Katakan kalau kita lalu tgh2 ramai org mesti mata kita akan teralih kepada pandangan yg cantik dan menarik. Kalau seseorang lelaki kacak lalu apa korang akan kata. Mesti dalam hati 'hensem gak mamat ni!!' tak pun 'Mamat ni mesti gay!' paling lekeh pun 'knp aku tak sehensem mamat ni!' biasa kan.

Apa pandangan korang pada lelaki ini???



Kalau lelaki ini lak???


Mesti dua pandangan berbezakan tapi ramai lebih suka tgk gambar yg fisrt sekali kan. Lumrah manusia suka tgk menda yg cantik dan menarik. Jadi tak leh nak salahkan lelaki tu gak kalau dah memang di dilahirkan kacak. Kita yg kurang kacak ini kena terima kerana ini adalah takdir dan Allah pernah berfirman 'Setiap manusia adalah sebaik-baik ciptaan'. So kenapa kita nak takut dan rasa tercabar dengan lelaki kacak ni.

Sama2 kita renungkan agar kita tidak taksub kepada perkara yg mungkar. Bukan niat nak memburukkan kaum adam ini kerana dalam diri lelaki ini ada sebahagian kelembutan untuk di rapatka dengan wanita. Tapi sebenarnya entry ini adalah untuk menyahut cabaran SEO lelaki kacak. Satu2 cabaran menguji tahap SEO kita dalam menggunakan perkataan lelaki kacak.

Terima kasih kepada penganjur dan juga barisan penaja untuk cabaran ini :






    

Tagged: , , ,

Blog Bicara Makan © 2014 | Powered by Blogger | Blogger Template by Mahamahu
\