Golongan Gay Makin Berleluasa

Salam kepada semua pembaca moga sihat selalu hendaknya. Bukan nak buat propaganda atau nak menghangatkan suasana pagi anda. Tapi hari semalam mengejutkan Mah@mahu sendiri bila lihat kejadian ini depan mata. Mana tak nya ingat golongan manusia sahaja ada golongan mcm ini rupanya binatang juga ada nafsu songsang ini juga.
Kucing Mah@mahu yg warna oren tu huhuhu
Mah@mahu tgk ini depan mata bila kucing kesayangan sekor jantan sedang mengejar jantan yg lain. Tapi jantan tu muda dari kucing Mah@mahu lah. Lagi pelik bila si kucing ni menunjukkan reaksi untuk melakukan hubungan sejenis dengan kucing jantan yg muda ini siap main terkam2 lagi. Mah@mahu pun agak terkejut dan terpaksa tarik kucing Mah@mahu ini dari mengganggu kucing yg muda tu. Aduh mcm2 lah dunia sekrang kan ada sahaja perkara pelik berlaku.

Tapi lepas ini Mah@mahu kena elakkan mereka berjumpa lah untuk tidak jadi perkara yg tidak di ingini. Tapi semua ni tak mustahilkan kerana kadang2 binatang pada peringkat menjalin hubungan mereka lebih cenderung kepada binatang yg lebih muda dari mereka. Tapi kalau kucing jantan dengan kucing jantan Mah@mahu tak tahu lak apa sebab nyer hehehe.. Nak tanya pakar sapa yg tahu tolong bagi advice sikit... Thanks you...