Promosi

Buah Berangkai Memberi Pendapatan Tambahan

Rabu, Mei 18, 2011 Mahamahu 5 Comments

Mesti ramai suka makan buah anggur kan. Satu buah luar negara yg sungguh sedap manis dan bebagai rasa. Namun buah itu kini boleh dinikmati dari hasil tempatan. Caya atau tidak buah anggur sudah boleh ditanam di negara kita bukan sahaja di puncak bukit tapi di kawasan rumah anda. Kalau tak percaya boleh pergi sendiri di negeri Perlis dan Sabah kerana kat sana dah byk tanam buah anggur di kawasan rumah. Semua itu untuk menambah pandapatan sampingan kepada suri rumah mahupun golongan remaja.
Tapi itu kepada mereka yg minat bercucuk tanam dan memang mempunyai jiwa petani dalam diri kerana mereka yg kental sahaja sanggup berpanas dan berhujan untuk memastikan hasil tanaman mereka berjaya. Namun kini tidak lagi kepada kita golongan yg hidup di zaman serba canggih dengan teknologi. Hanay satu klik kita mampu untuk menhasilkan pendapatan lumah lebih dari bejuta2 ringgit seperti yg pernah dibuat oleh jutawan internet kita. So jng lepaskan peluang ini kepada anda juga mampu mengubah nasib.

Bukan sahaja kepada blogger tapi kini ChurpChurp dan juga Nuffnang mara setapak lagi dalam membantu mereka yg ingin menambah pendapatan sampingan. Anda sebagai pembaca blog rakan2 juga mampu untuk mengaut keuntungan dengan pakej GRAPEVINE. Satu lagi pakej rangkaian pengiklanan untuk anda mencari pendapat secara cepat dan mudah sgt. Boleh ikuti langkah2 di bawah ini.


Dengan langkah mudah sahaja iaitu;-

1) Kepada anda pembaca blog rakan2 anda yg memang suka sgt membaca blog rakan2 anda (terutama blog mah@mahu hehehehe) anda beruntung. Sekiranya semasa anda sedang membaca blog rakan anda dan ternampak iklan Nuffnang yg panjang dengan mempunyai 4 butang iaitu Facebook, Twitter, MSN dan Email. Hanya perlu mengklik salah satu butang tersebut untuk menyebarkan segala berita dan tawaran menarik itu kepada rakan anda dengan pantas dan mudah. 


2) Selepas anda berkongsi link untuk tawaran tadi anda hanya perlu mengisi email dan serta merta anda akan menerima email balas untuk menebus semua pengiklanan yg telah anda buat daripada Nuffnang. Mudah bukan dan sgt cepat untuk membuat duit.

Segalanya tidak mustahil dengan dunia IT kini tiada alasan untuk malas atau berdiam diri. Demi memajukan diri anda segalanya di hujung jari. So kepada pembaca blog Mah@mahu jng segan atau malu bila nampak jer iklan seperti contoh di atas terus klik kerana keuntungan terus kepada anda. Untuk maklumat lanjut boleh layari http://www.churpchurp.com/grapevine/, pendapatan terus kepada anda.

5 ulasan:

  1. Anggur mmg sedap.. Grapevin lagi sedap hehehe... :)

    BalasPadam
  2. Sebelum ni kalau orang kata kita bekerja tanam anggur di rumah.. Orang akan kata kita seorang pengganggur.. Ataupun secara jelasnya tidak bekerja..

    Tapi sekarang ni kalau orang kata kita tanam anggur di rumah.. Orang syak mungkin kita bekerja di rumah sebagai seorang usahawan internet..

    Zaman sekarang dah berubah..

    Entri Terkini Di Blog Saya:
    Domain Laman Web Percuma di Lot.My??

    Pertandingan Anugerah Blog Paling Popular Dapat Menjana Trafik Ke Blog Anda??

    Apakah Sumbangan Atau Kebaikan Pertandingan Ini Kepada Rakyat Malaysia

    Mohon Peserta Pertandingan Anugerah Blog Paling Popular Menyemak Status Pendaftaran Blog Anda

    BalasPadam
  3. mady, ko tanam lah anggur kat umah ko...nanti aku boleh datang makan


    ahh tidak...aku dah lame tak aktif nufnangg...macam maleh je nk join..ha3

    BalasPadam
  4. grapevine sangat menguntungkan =)

    BalasPadam