Pendapat

Tsunami Propaganda Murahan

Isnin, Mac 14, 2011 Mahamahu 8 Comments

Tak habis lagi negara Jepun dalam rasa berjaga-jaga dan bimbang akan ada gegaran susulan dan juga tsunami kedua melanda tiba kat Malaysia lak ada tsunami. Terkejut gak rasanya kena tsunami  tapi  ni bukan tempias dah ni tapi ni dah ombak... Apa ni cerita lah terus terang kan senang sikit...

Entah lah tiba2 jer rasa hari ni nak tulis pasal perkara ini. Kerana sekrang dah mcm menjadi2 lak barah yg tak berapa nak sihat ni. Yer lah kalau yer pun nak dpt trafik free dan ramai visitor tulis lah perkara2 yg sihat sikit kan. Informasi byk lagi boleh disebarkan menggunakan blog bukan denga cerita2 murahan mcm tu. Aku tak fokus pada sapa2 tapi ia seolah2 tak ada kesudahan boring sampai naik muak. Jng sampai org lebelkan blogger Malaysia ni sampah, baru time tu kita nak melenting dan mengamuk sudah lah.

Selepas kes kutuk mengutuk dan juga kes keji mengkeji antara satu sama lain, timbul lak isu vlog. Muak lah boring lah lepas tu dia gak yg buat vlog wakakka entah sapa.?? Pastu sekrang hangat isu blogger kipas blogger lain dan juga tumpang glamor katanya. Tu belum lagi blogger bercinta dengan blogger padahal cuma gosip2 nakal nak up trafik jer... Mcm mana tu minta maaf awal2 lah yer hari ni entry tiba2 jer panas entah knp nak kata cuaca luar panas tak hujan jer tadi.

Lebih baik kan kalau blogger ni bergabung dalam membuat satu kempen bantu rakyat Jepun ker yg dalam kesusahan tu dpt up trafik juga. Yer lah sebab isu ni kan masih baru dan perlu perhatian dunia nak tolong negera yg di timpa bala mcm tu. Kita kan negara yg prihatin bukan sekadar nak kutuk dan buat karokatur yg tidak betul jer kan... So kembali kepada pangkal jalan ok heheheh... Selamat berblog...




   

8 ulasan:

  1. perghhh...ader gak terasa skit nih...alamak...

    BalasPadam
  2. saya tulis mepek kat blog .

    BalasPadam
  3. yelah...kalau camtu nak wat caner...tapi ada dengar tak pasal nuklear...hati2 yea...bukan murahan punya citer...

    BalasPadam
  4. Nak jadi blogger hangat di pasaran kot tu la yg jadik mcm tu.. Mcm2 taktik pemasaran kate nye :P

    BalasPadam
  5. setuju ngn cik @ encik omu rice...:)

    BalasPadam
  6. saya menulis blog kerana minat dlm penulisan..biarpun sekiranya ada yang menganggap blog sampah saya tak peduli..tapi setakat ni alhamdulillah tiada lagi yang cop blog saya sebagai blog sampah..ermm satu entry yg bagus..marilah sama2 kita membantu negara jepun walaupun berlainan bangsa dan agama..janganlah kita mempersendakan musibah yg sedang melanda negara itu..ambiklah iktibar di atas apa yg berlaku..

    BalasPadam