Pengumuman

Tranformasi Munif Hijjaz

Selasa, September 21, 2010 Mahamahu 0 Comments

Susah menjadi trend artis2 kita untuk melebarkan sayap bukan sahaja dlm bidang nyanyian mahupun lakonan. Malah dlam bidang business yg pasti menjanjikan pulangan yg lebih lumayan. Kita dpt lihat artis2 sekrang menggunakan populariti untuk setiap product yg mereka keluarkan. Seperti yg paling jelas kita tgk "Simply Siti" adalah product daripada artis terkemuka tanahair kita. 

So tidak hairanlah artis nyasid juga ingin mencuba nasib dlm bidang ini dengan mengeluarkan product wangian jenama antarabangsa. Sapa tak kenal Munif Hijjaz yg telah mengeluarkan product haruman dari berbagai jenama yang pasti dijamin halal untuk semua pengguna muslim. Terdapat 18 jenis wangian iaitu 6 wangian untuk lelaki dan 12 wangian untuk wanita. Kesemua wangian dijual dalam botol tunggal 8ML dengan harga RM22.00 sekotak/sebotol.  




Namun kekayaan dan kesengan tidak ada makna jika tidak dpt dikongsi bersama dengan mereka yg memerlukan juga. Oleh itu, Munif Hijjaz telah membuat sistem pengedar utama, pengedar dan juga agent. Dimana kita boleh bersama mendapat keuntungan dari hasil jualan product ini. Untuk mendapat maklumat lanjut boleh klik disini atau di banner yg terdpat di sini. Sama kita berkongsi kekayaan dari hasil yg pastinya halal.





0 Pandangan: