Selamat Berpuasa - [Khas]

5:01 PTG Maha Mahu 14 Comments



Buat entry khas sempena bulan Ramadhan yg bakal tiba insyallah esok. Nak ucapkanlah selamat berpuasa kepada semua rakan2 blogger dan juga kepada semua yg telah mengunjungi serta memberi support kepada Mah@mahu. Moga semua akan terus bertenaga dan juga dpt menjalani ibadah puasa ini dengan penuh keberkatan sambil berblog ok.

Tahun ni firstime berpuasa dirumah baru dan juga berpuasa degan org tersayang moga lebih bermakna serta terus mendapat keberkatan kepada amalan yg baik ini. Kawan semua pun sama ok jng lupa puasa penuh baru boleh raya heheheheh betul3. Selamat berpuasa dan kepada semua rakan yg nak jemput berbuka puasa  nak baut majlis berbuka sila lah hehehehehe....



Anda juga suka post ini...

14 ulasan:

  1. Selamat berpuasa. jgn ponteng2 puasa tau

    BalasPadam
  2. Okey.selamat menunaikn ibadah puase jgk...:) cantik kt raye ko.kt mane download.hehe^_^

    BalasPadam
  3. selamat menyambut bulan ramadhan gak..

    BalasPadam
  4. Marhaban..Marhaban...Ya Ramadhan...
    Semoga ramadhan kali ini lebih bermakna dapat menambahkan barakah dalam hidup kita dan menjadi ramadhan yang terbaik dalam hidup InsyaAllah
    AHLAN wa sahlan ya Ramadan! Ramadhan Karim

    BalasPadam
  5. follow this blog.

    Selamat menyambut ramadhan al-mubarak.

    BalasPadam
  6. selamt berpuase ek...
    aku takot termakan pulak something tome puase nanti nih..hehehe


    adakah mereka membaca entri kita??

    BalasPadam
  7. selamat menyambut ramadhan al mubarak :)

    BalasPadam
  8. salam ramadan jugak dari gua..

    BalasPadam
  9. Selamat Berpuasa..sila masak utk aku

    BalasPadam
  10. salam ramadhan al-mubarak dan selamat berpuasa dari danielzaididotblogspotdotcom...

    BalasPadam
  11. belum pun sehari kita puasa,
    perut dah berbunyi minta diisi,
    tingkatkan amalan beroleh pahala,
    moga ramadhan diberkati ilahi...

    BalasPadam