Selamat Berpuasa - [Khas]



Buat entry khas sempena bulan Ramadhan yg bakal tiba insyallah esok. Nak ucapkanlah selamat berpuasa kepada semua rakan2 blogger dan juga kepada semua yg telah mengunjungi serta memberi support kepada Mah@mahu. Moga semua akan terus bertenaga dan juga dpt menjalani ibadah puasa ini dengan penuh keberkatan sambil berblog ok.

Tahun ni firstime berpuasa dirumah baru dan juga berpuasa degan org tersayang moga lebih bermakna serta terus mendapat keberkatan kepada amalan yg baik ini. Kawan semua pun sama ok jng lupa puasa penuh baru boleh raya heheheheh betul3. Selamat berpuasa dan kepada semua rakan yg nak jemput berbuka puasa  nak baut majlis berbuka sila lah hehehehehe....



{ 14 comments.. read them below or add one }

Hazzy Ishak Hazzy Ishak 10 August, 2010
Selamat berpuasa. jgn ponteng2 puasa tau
Zulfahmi Abidin Zulfahmi Abidin 10 August, 2010
Okey.selamat menunaikn ibadah puase jgk...:) cantik kt raye ko.kt mane download.hehe^_^
manggosteen manggosteen 10 August, 2010
selamat menyambut bulan ramadhan gak..
Hariz Hariz 10 August, 2010
Marhaban..Marhaban...Ya Ramadhan...
Semoga ramadhan kali ini lebih bermakna dapat menambahkan barakah dalam hidup kita dan menjadi ramadhan yang terbaik dalam hidup InsyaAllah
AHLAN wa sahlan ya Ramadan! Ramadhan Karim
Peminat Katie Holmes Peminat Katie Holmes 10 August, 2010
follow this blog.

Selamat menyambut ramadhan al-mubarak.
nas nas 10 August, 2010
selamt berpuase ek...
aku takot termakan pulak something tome puase nanti nih..hehehe


adakah mereka membaca entri kita??
Azwan Ismail Azwan Ismail 10 August, 2010
selamat menyambut ramadhan al mubarak :)
CERITA LEBAT CERITA LEBAT 11 August, 2010
salam ramadan jugak dari gua..
AZIZUL HASIMIE OSMAN AZIZUL HASIMIE OSMAN 11 August, 2010
Selamat Berpuasa..sila masak utk aku
E.d.Y E.d.Y 11 August, 2010
salam ramadhan al-mubarak dan selamat berpuasa dari danielzaididotblogspotdotcom...
W. Hidney W. Hidney 11 August, 2010
belum pun sehari kita puasa,
perut dah berbunyi minta diisi,
tingkatkan amalan beroleh pahala,
moga ramadhan diberkati ilahi...