Coffee Xslim Shapez,

Kitsui Coffee Xslim Shapez Untuk Kurus

8:00 PG Mahamahu 4 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga kepada semua rakan-rakan yang dikasihi sekalian. Sekarang ni kerajaan dah banyak buka sektor ekonomi untuk memulihkannya semula selepas pendamik Covid-19. Banyak yang dah kembali kepada normal dengan boleh buat aktiviti riadah dan juga rentas daerah. Serta banyak kedai dah mula beroperasi namun masih tetap dengan SOP yang di tetapkan.



Tapi masalahnya sekarang ini satu yang tak boleh kembali kepada asal sebelum PKP. Ramai orang takut dan bimbang tentang pekara ini termasuk lah Maha sendiri. Iaitu berat badan yang makin mengembang dah makin susah nak diturunkan. Macam mana ni nak kembalikan kepada badan yang lebih kurus dan sihat ni.



Sebab tu sekarang ni Maha dah mula mengamalkan satu minuman utuk kuruskan badan hehehe. Terutama bahagian yang paling jelas berlebihan lemak iaitu di bahagian leher, lengan tangan, perut dan peha kaki. Yer lah mana tidak masa PKP ni duduk rumah berat bandan bertambah setiap bulan dan juga selera makan yang kuat.



Jadi Maha mengambil minuman Kitsui Coffee Xslim Shapez. Ia adalah minuman kopi supplement pelangsingan badan yang menggunakan 100% bahan Halal semulajadi. Dalam produk minuman Kitsui ini juga telah terbukti bebas daripada bahan berbahaya seperti hormon, pengawet, gluten, GMO, antibiotik dan bahan kimia.



Ia juga telah terbukti tiada Sibutramine iaitu bahan larangan dari pihak Kementerian Kesihatan dalam ubat kurus. Berdasarkan data daripada kajian Sibutaramine on Cardiovascular Outcome Study, pengunaan sibutramine didapati mempertingkatkan risiko kardiovaskular seperti serangan jantung dan strok terhadap pesakit obes yang mengambil ubat berkenaan. Kementerian Kesihatan (KKM) sudah memutuskan untuk menggantung pendaftaran ubat sibutramine.

Produk Formilasi Dari Korea


Tenyata teknologi dari negara maju seperti Korea digunakan dalam menghasilkan produk minuman ini. Gabungan pelbagai bahan semulajadi seperti Korean Ginseng. Ia adalah bahan utama dalam produk ini yang mampu menguatkan sistem imun dan melawan keletihan badan serta membantu meningkatkan fokus mental korang.



Bahan lain yang ada dalam produk ini iaitu Green Coffee Bean. Ekstrak biji kopi hijau dapat membantu menjaga berat badan yang sihat bersamaan dengan diet dan senaman yang betul. Juga ia menggabungkan L-Carnitine iaitu dapat mengurangkan lemak dan juga meningkatkan metabolisma. Makin tinggi L-Carnitine makin cekap dalam membakar lemak dalam badan.



Juga ada Ekstrak Hoodia dari tumbuhan semulajadi yang dapat membantu mengurangkan selera makan. Jadi apabila pengambilan makanan dah kurang ia secara semulajadi dapat mempercepatkan menurun berat badan. Korang bayangkan dalam satu sachet Kitsui Coffee Xslim Shapez ini hanya ada 29 kalori sahaja nak banding dengan minuman lain yang kita ambil setiap hari.

Cara Mengamalkan Kitsui Coffee Xslim Shapez


Kalau nak keberkesanan yang lebih cepat dan juga ketara korang boleh ambil minuman ini setiap pagi selepas sahaja sarapan pagi. Ambil satu sachet dan juga bancuh dalam air suam atau air sejuk sebanyak 150ml dan goncang sehingga sebati semua. Lepas tu baru boleh minum sehingga habis mudah sangat nak diamalkan.



Satu kotak ini ada dalam 17 sachet seberat 15gram. Kat mana korang boleh dapatkan produk ini? Kalau korang tanya Maha senang je Maha beli dalam talian lah dekat Shopee atau juga boleh beli di kedai farmasi terpilih yang berhampiran.



Korang juga boleh tengok keberkesanan yang berlaku kepada beberapa orang testimoni pengguna sebenar produk ini. 








Sesuai lah produk Kitsui ini dengan tagline mereka: 

Ramuan Semulajadi untuk anda.

Kitsui ini diformulasikan secara unik untuk anda dengan Ramuan Halal Semulajadi yang dipilih khas dari yang terbaik untuk keperluan pemakanan gaya hidup moden harian anda.

Kitsui, Cantik Semulajadi









4 ulasan:

  1. Wow... Wow... Wow... Confirm letop kaw-kaw Maha lepas ni... Tak kenal lah LeYa ni nanti. Ahaks

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wakakaka jangan lah carut lebih2 hehehe ia kena konsistant beberapa bulan baru betul2 nampak kesan hehehe....

      Padam