Biskut,

OMG, Munchy Meraikan Ulangtahun ke 30 Dan Sertai Peraduan Oh Munchy's Goodness Scan, Play & Win

Jumaat, September 17, 2021 Mahamahu 8 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga kepada rakan-rakan yang dikasihi sekalian. Selama 30 tahun Munchy's telah menyebarkan kebaikan dengan ciri khasnya. Menawarkan biskut yang enak dan sihat yang dibuat untuk semua orang dalam keluarga, jenama biskut No.1 Malaysia telah mencipta banyak saat gembira yang menghubungkan orang-orang bersama.



Tahun ini, Munchy's bersedia untuk meraikan ulang tahun ke-30 dengan lebih banyak saat kebahagiaan! Dengan tema Oh Munchy's Goodness (OMG), Munchy's menandakan majlis yang menggembirakan ini dengan peraduan Scan, Play & Win untuk memberi penghargaan kepada peminat setia dengan hadiah menarik!



Semasa wabak ini, orang telah menemui idea kreatif untuk menjaga semangat mereka ketika berada di rumah, dan salah satu cara yang paling popular adalah memperkenalkan waktu snek sebagai rutin yang menyatukan semua orang. Berdasarkan State of Snacking*, sebuah kajian mengenai trend snek pengguna global 2020, 77% responden mengatakan bahawa snek telah mengeratkan ikatan. 56% ibu bapa juga berkongsi bahawa masa makanan ringan adalah ketika keluarga atau rumah tangga berkumpul.



Munchy's telah pergi jauh sejak awalnya yang sederhana pada tahun 1991. Dilengkapi dengan mesin wafer terpakai, dua bersaudara dari Batu Pahat memulakan sebuah kilang biskut kecil. 30 tahun kemudian, Munchy's kini menawarkan pelbagai jenis makanan yang enak, meletakkan mulut anda dan senyuman di wajah anda. Rangkaian produk utamanya termasuk Munchy’s Cream Crackers, LEXUS Cream Sandwich, Oat Krunch, Muzic Wafer, dan Choc-O Cookies.



Rodney Wong, Ketua Pegawai Eksekutif Munchy’s Malaysia, menjelaskan kepentingan di sebalik perayaan ulang tahun ke-30 syarikat: "Setiap kali kita teruja, kita sering mengatakan" OMG ". Untuk berkongsi kegembiraan kami tahun ini, kami telah memilih drama pada ekspresi "OMG", tetapi dalam kes kami, ini bermaksud "Oh Munchy's Goodness"! Anda boleh mendapatkan kebaikan dalam setiap produk Munchy, yang dibuat dengan kasih sayang dan perhatian daripada pakar biskut kami di Batu Pahat, menggunakan bahan berkualiti tinggi dan mengikuti standard kebersihan yang paling ketat. Tidak kira biskut Munchy yang paling anda sukai - kami sentiasa memastikan anda mengalami kepuasan yang sama, diikuti dengan rasa berkrim dan sedap yang anda gemari."



"Seperti kata pepatah orang putih "Sharing is Caring", dan dengan menyebarkan kebaikan Munchy, kami yakin setiap orang juga dapat merasakan" OMG "dengan setiap gigitan! Itulah sebabnya saya dengan bangga berkongsi bahawa produk Munchy tidak hanya terdapat di kebanyakan kedai runcit tempatan, tetapi juga terdapat di lebih daripada 50 negara di seluruh dunia," sambung Mr Wong.



Untuk meraikan ulang tahun ke-30 Munchy, jangan lepaskan peraduan Scan, Play & Win OMG (Oh Munchy's Goodness)! Anda mungkin salah satu daripada 30 pemenang bertuah yang berjaya mendapat Nintendo Switch!

Cara nak menyertainya:
1) Log masuk ke www.munchys30.com
2) Daftar melalui Facebook anda dan mula bermain!
3) Kumpulkan mata sebanyak mungkin dengan menangkap biskut yang turun dari barisan pengeluaran semasa bermain-main.
4) Semakin banyak anda bermain dan semakin tinggi skor anda, semakin tinggi peluang anda untuk menang!

Peraduan Scan, Play & Win berlangsung dari 1 September hingga 31 Oktober 2021, dengan 30 unit Nintendo Switch akan dimenangi. Pemenang akan diumumkan setiap minggu. Produk Munchy boleh didapati di pasar raya besar, pasar raya dan kedai di Malaysia dan 50 negara. Anda juga boleh membeli-belah dalam talian melalui kedai rasmi Munchy di Lazada atau Shopee.

Dapatkan maklumat lanjut di laman web rasmi dan sosial media Munchy.







8 ulasan:

  1. Wah nampak kek tu sedap tu Maha. Sis pun makan juga biskut Munchy's ni Maha macam Muzic tu sedap....

    BalasPadam
  2. Lexus dan Oat Krunch dari Munchy's memang menjadi pilihan akak sekeluarga setiap kali borong biskut. Sedap. Terutama bila nampak ada harga promosi, memang akak borong.

    BalasPadam
  3. Menarik la so boleh join la ni ekekek..Munchys mmg favourite i

    BalasPadam
  4. Waduh, sedapnyaaa... Sis memang suka beli biskut jenama Munchy, banyak pilihan satu dan coklat dia kalau beli sedap hehehe.. boleh laa ni soping dan masuk peraduan ni..

    BalasPadam
  5. Wahh meriah betul siap dapat kek. Macam Munchys punya ulangtahun sama ngan besday Maha. Hehehe. Biskut Munchys wajib ada kat rumah terutama yang coklat tu. Hehe

    BalasPadam
  6. Nak masuk contest tu asyik terlupa je. Hadiah dia menarik juga. X rugi try join kan.. nak kek sket maha!

    BalasPadam
  7. Wah meriahnya gift dia. Kite membesar dengan brand ni. Banyak lah kenangan dia bersama hahaha tq munchy muah ciked

    BalasPadam