#SamaSamaJaga,

Cinta Domino's Utuk Rakyat Malaysia Bertambah Besar Dan Kuat Dengan #SamaSamaJaga

Rabu, September 22, 2021 Mahamahu 3 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga kepada semua rakan yang dikasihi sekalian. Dengan wabaknya awan gelap selama ini, kita semua bersama-sama menantikan cahaya di hujung terowong. Kini, lebih dari sebelumnya, Domino's menghargai pentingnya berkongsi positif hanya kerana pelanggan mereka layak mendapatkannya. Dengan menawarkan tawaran yang tidak terkalahkan melalui #SamaSamaJaga, Domino's bertujuan untuk mengingatkan pelanggan mereka untuk terus menyebarkan kasih sayang dan kepedulian kerana kami sama-sama saling menjaga selama ini.



Sebagai sokongan penuh terhadap usaha vaksinasi negara, Domino's pertama kali memulai promo vaksinasi pada bulan Julai yang mendorong orang Malaysia diberi vaksin untuk menikmati 2 pizza biasa dengan harga RM19 hanya dengan menunjukkan sijil vaksin digital mereka di mana-mana cawangan Domino's. Dengan sambutan dan kejayaan promosi ini, Domino's kini memberikan tawaran yang lebih baik kepada semua orang dengan Sama Sama Jaga, kerana kami mendengar anda.

Tawaran Sama Sama Jaga menawarkan peluang terbaik untuk tidak hanya mengirim cinta kepada mereka yang telah mendaftar untuk vaksinasi atau telah menerimanya, tetapi kepada semua rakyat Malaysia tanpa mengira. Untuk masa yang terhad sahaja, Domino's tidak hanya akan menawarkan 2 Pizza Biasa dengan harga RM19 sahaja, tetapi juga 2 Pizza Besar dengan harga RM39 dan 2 Pizza Besar Xtra dengan harga RM49! Tawaran Sama Sama Jaga yang belum pernah terjadi sebelumnya menawarkan penjimatan hingga 70% untuk pizza, dan akan tersedia untuk dinikmati oleh semua pelanggan mulai 20 September dan untuk masa yang terhad, hanya boleh didapati melalui pesanan dibawa pulang, Pandu Ambil atau pesanan mengumpul sendiri dalam talian Potong Q melalui portal rasmi Domino's.

Shamsul Amree, Ketua Pegawai Eksekutif Domino's Pizza Malaysia berkata, “Kami sangat gembira dapat menawarkan kepada semua pelanggan kami Sama Sama Jaga dengan harga yang berpatutan. Sebagai rakyat Malaysia, kita secara semula jadi cenderung untuk saling menjaga dan berusaha bersama dalam masa-masa sukar. Ini adalah masa-masa seperti ini yang Domino's ingin mengingatkan anda tentang janji kami bahawa Itu Semua Mengenai Anda. Semua orang berhak mendapat sepotong cinta selama ini, dan kami sungguh-sungguh bermaksud ketika kami memutuskan untuk memberikan tawaran ini kepada semua orang."

"Yang terpenting, kami ingin anda merasakan cinta dan penghargaan yang kami ada untuk anda, pelanggan kami. Kegembiraan dan kegembiraan yang kami saksikan semasa peluncuran pertama tawaran istimewa ini adalah bukti tanggungjawab yang harus dilakukan Domino's untuk terus menyebarkan kasih sayang kepada semua rakyat Malaysia. Kami memahami bahawa banyak pelanggan kami merasakan beban dunia di bahu mereka secara kewangan dan emosi, dan kami berharap bahawa tawaran ini dapat memberikan keselesaan yang sangat diperlukan kepada anda. Sama ada untuk menikmati tawaran hebat untuk diri sendiri, berkongsi cinta dengan rakan atau keluarga atau bahkan sebagai cara untuk menyokong mereka yang memerlukan, mari kita sama-sama jaga."



Kempen tidak lengkap tanpa penglibatan Abang dan Kakak Domino's! Terlepas dari situasinya, Abang dan Kakak Domino's telah menunjukkan komitmen mereka dalam menegakkan tanggungjawab bersama dalam gerakan Love Our Frontliners yang dilancarkan pada bulan Ogos. Sekarang, mereka juga berdiri bersama-sama menghulurkan bantuan kepada semua rakyat Malaysia untuk sama-sama jaga. Mohammad Fazreen Idham dari Abang Domino's berkongsi, “Saya sangat gembira mengetahui bahawa kami adalah sebahagian daripada usaha mulia rakyat Malaysia untuk sama-sama menjaga. Semasa kami meneruskan perjuangan menentang COVID-19, mari kita semua ingat untuk selalu memeriksa orang yang kita sayangi dan sama-sama saling menjaga."

Tawaran #SamaSamaJaga Domino's yang luar biasa yang menawarkan 2 pizza biasa dengan harga hanya RM19, 2 pizza besar dengan harga RM39 dan 2 pizza besar Xtra dengan harga RM49 akan tersedia di seluruh negara mulai 20 September dan seterusnya untuk pesanan pengambilan dan pengambilan sendiri dalam talian (Potong Q dan Pandu Ambil) melalui Portal rasmi Domino's sahaja.

Untuk menebus tawaran ini secara dalam talian, ikuti langkah mudah di bawah:

1. Daftar atau log masuk ke https://www.dominos.com.my
2. Pilih pilihan Take Away dan pilihan kedai
3. Pergi ke tab promo dan kupon dan masukkan kod berikut:
    Untuk 2 pizza biasa pada harga RM19 (4 orang). Masukkan Kod: MEGA19R
    Untuk 2 pizza besar dengan harga RM39 (6-7 pax). Masukkan Kod: MEGA19L
    Untuk 2 pizza Xtra Besar dengan harga RM49 (9-10 pax). Masukkan Kod: MEGA19XL






3 ulasan:

  1. all the time fav..dominos pizza. yummy!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul sama lah sekarang lg ada promo ni murah gilerrr

      Padam
  2. mu teruks dominos niiii sedap pun sedap!!

    tanda-tanda covid
    hukum tajwid

    BalasPadam