Crystal Skin,

Lelaki Kalau Ada Masalah Kulit Muka Boleh Ambil Crystal Skin

Rabu, Ogos 25, 2021 Mahamahu 9 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga kepada kawan-kawan yang diingati dan dirindui selalu. Rindu masa bersama dengan kawan-kawan berlibur macam dulu kala. Masa tu lah nak hilang tekanan dan juga dapat habis masa merehatkan minda. Walaupun dalam masa sama tetap kena 'Body Shaming' dengan mereka tapi aggap itu hanya gurauan. Hidup kalau tak ada gurauan tak seronok dan meriah. Tapi kadang-kadang berpada-pada jugalah, yang dah kenal lama tu ok kalau baru sahaja sehari kenal dah nak body shaming sentap juga.



Inilah kawan-kawan Maha masa suka dan duka meraka selalu ada best korang ni. Ye Maha tahu dalam ramai-ramai kawan yang paling rapat ni Maha jer mempunyai kekurangan. Korang tengok sendiri lah perbezaan kami iaitu masalah kulit yang gelap dan juga kadang-kadang terasa seperti kopi dan susu berada dalam kelompok mereka ni. Tapi itu tidak pernah jadi pematah semangat untuk Maha. Malah ia menjadi pemangkin untuk buktikan luaran ini bukanlah kekal dah mampu diubah. Orang kata kau bukan tak cantik tapi tak ada duit untuk kelihatan cantik gituwwww.



Selain daripada sering jadi bahan jenaka kerana kulit yang gelap dan juga tidak sekata, Maha juga ada masalah kulit cepat berminyak dan ada parut-parut. Kalau siapa pernah lihat dengan dekat nampak jelas parut itu. Rasa macam kurang keyakinan itu ada dalam diri ini. Jadi Maha cuba cari solusi untuk masalah ini. Nasib diperkenalkan oleh kawan dengan satu produk yang bagus untuk menjaga kulit bukan sahaja luaran tapi dari dalaman. Kawan-kawan yang sering bergurau ini juga yang perkenalkan Maha dengan produk tempatan bumiputera muslim ini iaitu Crystal Skin



Ia adalah produk minuman untuk mengawal pelbagai masalah kulit seperti kulit berjerawat, kulit berparut, kulit muka berminyak, mengecilkan pori, memutihkan kulit dan melembabkan kulit. Sebab itulah Maha baru menggunakan produk ini. Baru sahaja seminggu kot ambil minuman ni jadi kena kosisten untuk dapatkan hasil yang lebih ketara. Janganlah kata makan hari ni esok bangun pagi terus cantik dan putih gebu, tipu lah semua tu.

Airiey Sayuti Pengasas Crystal Skin

Pengasas kepada produk ini juga sebelum memiliki kulit muka yang putih seperti sekarang beliau juga ada masalah macam Maha. Airiey Sayuti juga dulu ada masalah berat badan keterlaluan dan juga tona kulit gelap dan jerawat. Tapi korang tengok sekarang kulit beliau jauh lebih cantik dan bersih. Kalau beliau boleh berubah macam tu tak akan Maha tak boleh. Korang doakan Maha jadi seputih macam beliau ok. Bukan apa ini semua untuk memberi keyakinan diri bila berhadapan dengan orang. Tidak lagi lepas ni akan jadi mangsa gurauan kan hehehe.

Bahan Utama Dalam Produk Crystal Skin


Maha yakin nak menggunakan produk ini sebab paling penting adalah kerana bahan yang digunakan dalam nya. Ia menggunakan bahan semulajadi yang memang terbukti secara klinikal mampu mengtasi masalah-masalah kulit ini. Dalam produk ini terkandungnya bahan seperti Tomato Kristal, Habbatus Sauda, Vitamin C, Collagen, Ekstrak Biji Anggur dan juga Jus Blackcurrant. Semua ini bahan yang diyakini dan juga selamat untuk digunakan dalam merawat masalah kulit.



Macam Tomato Kristal itu sendiri ia mempunyai anti-oksidan terkuat dan dapat mengurangkan jeragat & melindungi dari kerosakan akibat sinaran matahari. Manakala bahan makanan sunnah iaitu Habbatus Sauda kita memang tahu ia Anti-radang dan mampu membunuh kuman dalam diri kita. Vitamin C yang melindungi sel dan menjaga kulit agar sihat serta collagen yang dapat menambah keanjalan kulit dan dapat mencegah kedutan.



Cara pengambilan produk ini juga mempengaruhi keberkesanan kepada diri seseorang. Kalau ambil jarang-jarang tanpa kosisten memang lambat nampak kesannya. Jadi disarankan untuk ambil satu sachet Crystal Skin dicampur dengan 150ml air kosong. Maha amalkan setiap pagi sebelum mengambil sarapan. Jadi Insha Allah semua dengan izin Allah juga yang penting kita usaha untuk berubah. Doakan Maha terus kekal untuk cantik dan putih.

Maklum Balas Mereka Yang Telah Berhasil


Maha pun tumpang gembira bila tengok dan bertambah semangat untuk jadi seperti mana mereka-mereka yang telah berjaya dengan produk ini. Bukan ia sembang kosong atau auta semata-mata tapi ia telah terbukti. Korang tengok sendiri beberapa orang yang telah berjaya menggunakan produk ini. Alhamdulillah. 







Pensijilan Produk Crystal Skin 


Crystal Skin adalah gred AAA yang berstatus Halal dan juga mempunyai akreditasi GMP (Good Manufacturing Practice), HACCP (Hazard Analysis Critical Control Point) dan ISO 22000.  Produk ini dijamin selamat dan tiada kesan sampingan kerana kandungannya adalah bahan semulajadi dan telah diuji secara klinikal.  Bahan-bahan ini juga terkenal untuk khasiatnya dan dikawal selia di bawah gred makanan oleh Bahagian Keselamatan Dan Kualiti Makanan di bawah Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).



Jadi ia menguatkan lagi bahawa bukan senang nak hasilkan produk berkualiti seperti ini. Semua untuk memberi kesan yang baik kepada pengguna seperti Maha ni. Sebab itu Maha yakin nak mengambil produk ini tanpa rasa was-was. Mungkin korang juga boleh mula untuk merubah diri sikit demi sikit. Kita usaha dan berserah kepada yang Maha Kuasa untuk segalanya. Tak salah kita mencuba kalau ia baik dan berkesan. 



Kalau korang tanya harga untuk produk ni mampu beli iaitu satu kotak RM69 untuk harga tawaran tapi kalau harga asal RM89. Makin banyak kotak korang beli makin tinggi diskaun yang diberikan lagi untung. Kalau nak beli direct boleh ke kedai dalam talian mereka di Shopee dan Lazada.


Untuk maklumat lanjutan, anda boleh layani laman sesawang Crystal Skin di  https://www.rishbeauty.com

Nak tahu lanjut tentang produk Crystal Skin ini boleh layari laman sosial meraka:
Telefon : 011-62000032 
TikTok         : www.tiktok.com/@rishbeautyhq




  

9 ulasan:

  1. Wow. Adakah saya akan terkejut dengan penampilan baru anda kelak? Takzabar nak tengok

    BalasPadam
  2. Waa nampak berbeza betul yeaa testimoni untuk sebelum dan selepas consume Crystal Skin ni, nice juga tuu membantuu 😃

    BalasPadam
  3. Oh wow.......this is a good product for guys. Having a clear flawless skin is also important for guys. It makes a guy look presentable.

    BalasPadam
  4. Jadi konsumsi produk Crystal skin ini, wajah yang breakout bisa jadi shining, shimmering, splending yak? Waah keren juga ini produk untuk para cowo. Di Indonesia adakah? Mau kasih gifts buat bestfriendlah.

    BalasPadam
  5. mmg bagus nampak beza lps guna. aku dah consume.. mmg sedappp

    BalasPadam
  6. Ramai lelaki suka menjaga kecantikan tau Madi. Cuma tidak tahu produk apa bersesuaian. Tambahan yang jenis minuman tambahan macam ni. Amalkan dan konsisten. Cantik kulit pasni. Hehe.

    BalasPadam
  7. Waaaa menarik utk dapatkan crystal skin. Jaga kencantikan dari dalam. Glowing kulit lepas ni.

    BalasPadam
  8. Patut kalau tengok testomoni dia ramai lelaki yang amalkannya, feloles muka memasing.. apalagi kalau pompuan yang minum ek.. arghhh sis ko nak cantik gak Maha....

    BalasPadam