Hari Raya Qurban,

Meraikan Hari Raya Haji Norma Baharu Dengan Hilton

Jumaat, Julai 16, 2021 Mahamahu 2 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga kepada kawan-kawan yang dikasihi sekalian. Seperti kebiasaan tradisi negara kita, secara klasik kita meraikan segala jenis perayaan dengan makanan dan perjumpaan bersama keluarga. Namun kerana norma baharu Hari Raya Haji kali ini kita sambut dengan cara berbeza bersama Hilton. Hilton menjemput korang untuk menikmati santapan menggembirakan di kediaman korang dengan menu set perayaan hebat, sekarang dalam pilihan penghantaran ke rumah untuk kemudahan anda.



Nikmati perayaan tradisional di rumah dengan ‘Eid’s Delicious’ Vasco! Makan di rumah sempena Hari Raya Haji dengan aroma lazat dan rasa yang menggoda. Dihidangkan dengan juadah klasik seperti Satay, Sambal Sotong Kembang, Serunding, dan Rendang Tok Daging untuk menghormati majlis suci ini. Tamatkan hidangan dengan pencuci mulut tempatan seperti Bubur Pulut Hitam, Dodol, dan pelbagai kuih tempatan. Untuk gabungan manis yang lazat, dapatkan kek keju, kek coklat, atau kek onde-onde kami yang popular sebagai tambahan.

Promosi bermula dari 17 - 25 Julai 2021 dengan harga bermula dari RM176 nett setiap set. Hidangan ini sesuai untuk 2 orang makan. Sebarang penambahan item akan dikenakan bayaran tambahan. Boleh buat pesan dalam talian melalui www.takeus-home.com/hilton-kl. Sebarang pertanyaan lebih lanjut, hubungi +603 2264 2596 atau e-mel KULHI_FB@hilton.com.

Makan Kitchen, DoubleTree by Hilton Melaka - Set Hari Raya Haji


Nikmati hidangan hidangan perayaan yang memuaskan di Hari Raya Haji ini, dan berehat di dapur dengan makanan yang disediakan dengan baik untuk momen keluarga yang berharga dan hari raya yang perlu anda ingati selalu. Pilih antara dua menu set tiga hidangan yang menarik dengan klasik seperti Ayam Rendang ‘Minang’, Daging Masak Itam, Ketupat Daun Palas, Lemang Pulut dan banyak lagi.



Promosi bermula dari 19 - 25 Julai 2021 dengan harga bermula RM60 nett setiap set menu. Sesuai untuk hidangan 1 orang. Pra-pesanan 1 hari lebih awal adalah perlu. Tertakluk kepada terma dan syarat. Buat pesanan dan pertanyaan lebih lanjut, hubungi +606 222 3333, e-mel MKZMM_FB@hilton.com atau lawati www.eatdrinkhilton.com/makan-kitchen-doubletree-melaka.








2 ulasan:

  1. Menarik nya menu yang ada. Sedihnya dah raya haji masih tak dapat dine in

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak apa dine in kat rumah lagi meriah hehehe.. sambil video call...

      Padam