Coklat,

Baharu Edisi Terhad KITKAT Choco Banana Diinspirasikan oleh Minion

Selasa, Julai 27, 2021 Mahamahu 2 Comments

Salam sejahera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga kepada semua rakan-rakan yang dikasihi. KITKAT mempunyai beberapa berita menarik untuk korang semua! Memperkenalkan ciptaan terbaru edisi terhad KITKAT Choco Banana bekerjasama dengan Illumination's Minions, dari salah satu francais animasi paling berjaya sepanjang masa. Kepada semua peminat KITKAT, boleh nikmati dan terokai KITKAT Choco Banana yang luar biasa ini dan biarkan makanan yang menyeronokkan ini membawa senyuman lebar kepada korang.



The Minions terkenal suka pisang, yang diilhamkan dari kombinasi makanan coklat dan pisang yang enak oleh KITKAT, salah satu jenama gula-gula yang paling ikonik di Malaysia. Nikmati setiap gigitan wafer KITKAT, digabungkan dengan pengisian rasa pisang yang tersendiri, semuanya terbungkus coklat susu KITKAT yang sangat halus.



Sejajar dengan pelancaran rasa baru yang menarik ini, KITKAT telah melancarkan pembungkusan koleksi unik yang menampilkan Minions yang dikasihi. Pembungkusan edisi terhad menunjukkan Minions dalam pelbagai posse Dave, Kevin, Stuart, Phil dan Carl.



KITKAT Choco Banana hadir dalam dua pek produk iaitu pek 4-Jari dengan empat reka bentuk unik untuk meningkatkan pengalaman berehat korang dan Multipack yang mengandungi lima keping 2-Jari dengan dua reka bentuk asli untuk dipilih untuk dikongsi dan dinikmati bersama rakan dan keluarga.



Bukan itu sahaja! Terdapat juga barangan eksklusif KITKAT x Minions yang boleh dimiliki terdiri daripada penggantung kunci LED edisi terhad, yang terdapat dalam lima reka bentuk yang boleh dikumpulkan, serta sarung tangan dapur yang menyeronokkan namun berfungsi yang terdapat dalam dua reka bentuk; pelengkap yang hebat untuk mana-mana pengembaraan memasak yang mungkin dijelajahi oleh peminat KITKAT dengan KITKAT Choco Banana. Hadiah dengan pembelian ini boleh didapati secara dalam talian di Kedai Rasmi KITKAT di Lazada dan Shopee dan di kedai runcit terpilih.

Kedai KITKAT Shopee: https://shopee.com.my/kitkat.os

Walaupun menikmati varian rasa serba baru ini menyeronokkan sendiri, KITKAT juga mengajak peminat untuk bertualang di dapur dan menaikkan pencuci mulut kegemaran mereka atau mengembangkan resipi baru menggunakan KITKAT Choco Banana yang baru. KITKAT telah melancarkan bola dengan menyiapkan dua resipi citarasa hebat dengan rasa edisi terhad ini.

KITKAT PEANUT BUTTER CHOCO BANANA FREEZE CAKE



Lihat resipi lengkap di sini: https://youtube.com/playlist?list=PLWfFP8Fy-zNdh9Q6537GCLa1WyhVDqhy5

KITKAT CHOCO BANANA MILKSHAKE


Lihat resipi lengkap di sini: https://youtube.com/playlist?list=PLWfFP8Fy-zNdh9Q6537GCLa1WyhVDqhy5

Untuk maklumat lebih lanjut, log masuk ke www.facebook.com/KitKatMalaysia dan www.instagram.com/KitKatMalaysia

Letakkan senyuman lebar untuk berehat dan pergi pisang dengan kebaikan pisang ini hari ini! Selamat berehat, KITKAT!

#KITKATMalaysia #KITKATChocoBanana #KITKATEasyRecipeasy











2 ulasan:

  1. bestnya
    nak kena cari nih
    comel pula minion kitkat nih

    BalasPadam
    Balasan
    1. Barang exclusive keychin dan sarung tangan tu comel giler masa terhad tau....

      Padam