Buffet Ramadhan,

Ramadan Kampunglicious Dan Bazaar Di Palm Garden Hotel IOI Resort City

Rabu, April 21, 2021 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga tidak dilupa rakan-rakan yang dikasihi sekalian. Ramadan masih panjang lagi dan juga bufet buka puasa juga masih rancak sekarang ini. Kali ini Maha nak bawakan kepada korang 'Ramadan Kampunglicious' kembali pada tahun 2021 setelah hilang tahun lalu kerana wabak tersebut. Oleh kerana kita masih menghadapi wabak ini, Palm Garden Hotel IOI Resort City dengan senang hati mempersembahkan Ramadan Kampunglicious dengan norma baharu. Bufet yang popular disajikan terlah bermula dari 13 April hingga 12 Mei 2021.



Eksekutif Chef Sim dan pasukan menyediakan masakan citarasa Kampung dari seluruh Malaysia dan juga beberapa pilihan antarabangsa. Ini semua mengenai varieti dan rasa yang sedap kerana di hotel ini membawakan korang Kambing Bakar yang lazat; Satay berair; Kari Kepala Ikan dan Ayam Golek, hanya untuk beberapa nama.







Hidangan utama yang lazat dari kampung Melayu, Cina dan India (kampung) merangkumi Kerutup Ayam Berempah, Gulai Ikan Tongkol Dungun, Udang Kam Heong, Braised Foo Chuk dengan Fish Paste, Lamb Varuval dan banyak lagi. Lihat bufet Kurma dan Pencuci mulut yang menggoda untuk pelbagai jenis tarikh dan selesaikan berbuka puasa korang dengan pelbagai jenis buah-buahan, Puding Roti dan Mentega, Pulut Tapai, Popiah Madu Hitam Goreng, Bubur Manis dan banyak lagi. Masakan yang indah akan membuatkan korang kenyang dan berpuas hati.









Harga pula untuk bufet Ramadan ini hanya RM88.00 bersih bagi seorang dewasa dan RM58.00 bersih setiap kanak-kanak. Juga turut disediakan kemudahan surau dan tempat letak kenderaan adalah percuma untuk pengunjung dan tetamu yang nak menginap mahupun nikmati Bufet Ramadan di Palm Garden Hotel.









Untuk pertama kalinya juga, kami memperkenalkan Palm Garden Hotel Bazaar. Bazar yang terletak tepat di depan hotel ini menawarkan pilihan terbaik dari bufet untuk dibawa pulang. Gerai langsung di bazar menyediakan Kambing Bakar, Satay, Ayam Golek, Nasi hari, Minuman dan banyak lagi untuk korang bawa pulang dan nikmati di rumah. Bazar dibuka setiap hari dari jam 4 petang hingga 8 malam. Bahkan ada yang dikhaskan untuk tempat letak kereta untuk tetamu bazar sahaja.









Selain itu juga kat sini ada sediakan pakej Bilik Ramadan. Pakej yang sangat hebat dengan harga berbaloai iaitu RM299.00 untuk satu malam menginap di Heliconia Room, termasuk:
1) Penginapan
2) Bufet Kampunglicious untuk 2 orang
3) Sahur / sarapan untuk 2 orang



Sebarang pertanyaan dan tempahan, sila hubungi Jabatan Tempahan :
603 8943 2233 atau 016 3144101








0 Pandangan: