Aplikasi,

Platform Rebat Tunai Paling Pintar Di Malaysia Bakal Kuasai Pasaran

Khamis, April 08, 2021 Mahamahu 13 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga kepada semua rakan-rakan yang dikasihi. Walaupun kita mengalami sedikit kemelesetan ekonomi akibat pandemik tapi kuasa membeli tetap tinggi dikalangan rakyat Malaysia. Percaya tak bahawa Malaysia berada dalam kelompok 5 paling top untuk perkembangan e-commerce paling cepat di seluruh dunia. Wow memang banyak platform e-commerce kerana ada banyaknya permintaan. Kerajaan juga bekempen untuk beli atas talian dan juga menggunakan platform seperti e-commerce atau e-wallet untuk membeli dan buat bayaran.



Tak tahu lah korang tahu atau tidak sebenarnya kalau korang membeli secara atas talian atau juga secara fizikal di kedai boleh dapat rebat bayaran semula. Cara ini telah lama digunakan dinegara maju dan Malaysia juga tidak kurang hebatnya kerana sekarang ada banyak platform rebat pembelian secara atas talian sahaja. Tapi yang terbaru ini satu platform tempatan Malaysia sendiri mempunyai rebat wang tunai melalui pembelian secara atas talian atau juga secara fizikal.

Korang pernah dengan tentang GETBATS?


GETBATS adalah paltform rebate sekiranya korang membeli-belah di mana-mana kedai kegemaran tanpa perlu rasa risau. Dari jenama besar atau nama besar seperti Sephora, Nike dan Adidas, hingga kedai online seperti Zalora, Shopee dan Lazada, mereka akan menjamin bahawa setiap pembelian yang korang buat melalui platform mereka akan menghasilkan wang tambahan untuk bank simpanan korang.



Alah macam cash back yang lain juga tapi kali ini mereka buka pada pembelian secara atas talian dah juga secara fizikal. Caranya macam mana? Semasa korang berbelanja aplikasi GETBATS mestilah pautan terakhir yang korang klik, sebelum korang membuat pembelian. Ini akan memastikan bahawa rebat korang sampai. Ingat juga untuk memastikan aplikasi GETBATS terbuka, sehingga setelah pesanan korang disahkan, dengan cara itu dapat memastikan bahawa korang telah melakukan pembelian dan menghitung potongan harga untuk korang.



Tawaran dalam aplikasi ini dikemas kini secara berterusan, dan dengan setiap kemas kini, korang boleh mendapat manfaat daripadanya. Oleh itu, jangan risau kehilangan rebat atau kehilangan tawaran terkini, mereka akan memastikan korang mendapatkannya setiap masa. Tapi yang harus korang kena lakukan adalah mengawasi tawaran bermusim dan tawaran terhad kerana setelah mereka habis ia tidak akan berulang kembali.

Tiada Had


Itu yang selalu korang bimbangkan tentang program rebate ini kerana ia selalu ada had limit atau juga ada tempoh matang sesuatu bayaran. Tidak ada had atau tarikh luput untuk potongan harga, jadi korang boleh membeli bila-bila masa. Wang yang korang perolehi adalah milik mutlak dan tidak ada batasan berapa banyak yang korang kena perolehi dan berapa lama korang mahu wang itu disimpan dalam aplikasi ini. Minima pengeluaran wang adalah sebanyak RM10 sahaja tau dan juga ia melalui e-wallet transfer sahaja. 



Bagi pengesahan pembelian untuk dapatkan rebat sangat pantas. Tapi yang pasti korang akan menerima wang rebate dalam masa 30 hari selepas pembelian. Oleh itu, jika korang benar-benar kekurangan wang, korang tidak perlu risau, wang akan ada dan boleh dikeluarkan bila-bila masa sahaja dan tempoh pengeluaran kepada e-wallet adalah selama 5 hari. Lepas tu korang boleh terus guna duit tu and enjoy.



Cuma sedikit peringatan untuk setiap syarikat yang bekerjasama mempunyai polisi berbeza, jadi pastikan untuk memeriksa setiap polisi, sebelum korang membuat pembelian, kerana beberapa syarikat akan memakan waktu lebih lama daripada yang lain.

Tambah Duit 


Korang juga boleh tambah rebat atau duit dengan merujuk kawan-kawan atau keluar kepada aplikasi ini. Sekiranya korang boleh jana rebat kenapa tidak keluarga atau sedara mara korang juga yang suka membeli-belah. Untungnya kalau korang rekmenkan aplikasi ini kepada kawan atau keluaga korang setiap kali mereka membeli belah dan menggunakan aplikasi ini korang juga turut mendapat rebat.



Dalam masa sekarang ini apa sahaja peluang untuk jana pendapatan tambahan pelu direbut selagi ia tidak melanggar udang-undang dan penting sumber Halal. Jadi melalui rebat ini korang boleh jana pendapatan bak kata pepatah sikit-sikit lama-lama jadi bukit. Kena konsistan dan kesabaran kalau tidak segalanya tidak akan berhasil betul tak. 



Jadi, tunggu apa lagi? Daftar hari ini! GETBATS adalah satu-satunya Platform Rebat di Malaysia yang membolehkan korang memperoleh rebat tunai dari kedua-dua belanja dalam talian dan luar talian. Ini boleh jadi pendapatan sampingan sekiranya korang konsistan dalam menggunakan aplikasi ini bila membuat pembelian.

*Download applikasi di Google Play Store










13 ulasan:

  1. Getbat pulak. Sekali tengok sis ingatkan lambang Batman. Hehe. Bagus kita boleh dapat rebat tunai kan?. Semuanya di hujung jari sekarang ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yes nak dapat duit selepas kita beli belah senang jer hehehehe...

      Padam
  2. Wow......GetBats sounds like a good e-commerce platform. I like the logo tho. Thank you for sharing this information.

    BalasPadam
  3. Baru dengar ni. Kita pengguna ni, dengar je apps yang menguntungkan macam Getbats laju je install. Haha. Sape tak nak cashback kan. Dari duk shopping saja.

    BalasPadam
  4. First time dengar ni wak! Baru tau powernya brand ni no wonder la boleh cater semua. Good info

    BalasPadam
  5. Ooo yang ni baru tau, selalu anak guna satu apps tu haa.. ni boleh bgtau anak, boleh cuba plak yang ni, biaor banyak, so dapat cashbacknya pun banyak hahahaha

    BalasPadam
  6. Aku first time dengar.psl getbats ni.. menarik juga bila tgk ada cash back

    BalasPadam
  7. Cashback la konsep dia Madi? U beli u dapat balik. GetBats. Unik nama program ni. Nanti nak try.

    BalasPadam
  8. Menarik nya platform ni.. Mcm kena explore jer kalau boleh jana side income from cashback, why not kan!

    BalasPadam
  9. Sebenarnya kurang faham pasal cashback sebab mungkin jarang guna dan selalunya terlupa. Tapi bila baca ni rasa sayang pulak tak gunakan platform yang boleh reward balik kita . Nanti nak cuba jugaklah

    BalasPadam
  10. First time dengar tentang Getbats ni. Boleh la cuba, bunyi macam menguntungkan.

    BalasPadam
  11. First time dengar berkenaan Getbats nie. Banyak gak retailers yang berdaftar ngan dia kan. Macam best plak nie nak shopping produk raya hahaha

    BalasPadam
  12. First time dengar menarik juga platform ni nanti kita download nak tahu lebih lagi

    BalasPadam