Buka Puasa,

Domino's Membawa Kehangatan Dengan Piza Sos 'Top Secret' Pedas Memikat

Khamis, April 29, 2021 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga kepada semua rakan-rakan yang dikasihi sekalian. Korang mencara sesuatu yang baru dan menarik untuk berbuka puasa hari ini? Tidak perlu pening lagi kerana Domino's Pizza Malaysia ada yang terbaharu iaitu 'Top Secret Sauce Spice Fling' ada bahan rahsia dalam piza ini yang di tambah dengan rempah-rempah untuk mendapatkan rasa yang inik!



Domino's Pizza sekarang telah melancarkan varian Top Secret Sauce Spicy Fling barunya. Ada empat piza pilihan terbaharu iaitu Spicy Tuna Temptation, Spicy Vegie Fiesta, Spicy Classified Chicken dan Spicy Chicken. Disamping itu juga Domino's menyediakan Spicy Fling Breadstix dan Spicy Fling Chicken Wings agar korang dapat menikmati pizza dengan sentuhan pedas yang tersedia untuk masa yang terhad sahaja.

Kelainan daripada Sos 'Top Secret' Pedas Memikat dan digabungkan dengan pasli kering dan kerepek bawang putih. Sos 'Top Secret' Pedas Memikat menawarkan pengalaman gastronomi yang lembut dan berkrim. Oleh kerana pencinta sos rahsia yang ia diadun dengan 8 jenis gabungan herbs and spices. Bagi yang suka pedas piza ini adalah pilihan korang.



Sebagai sebahagian dari menu 'Domino's Everyday Value Buy 1 Free 2', korang juga akan dimanjakan dengan lebih banyak item percuma untuk dipilih dengan penghantaran percuma dalam jaminan penghantaran selama 30 minit. Lagipun, siapa yang tidak mahu pizza mereka tiba di depan pintu mereka dengan panas dan siap untuk dimakan betul tak. 

Hanya untuk masa yang terhad, pizza Domino's Secret Secret Sausce Spicy Fling terdapat dalam saiz Personal, Regular, Large dan Xtra Large di kedai-kedai Domino di seluruh negara. Korang boleh menambah Spread Fling Breadstix dan Spicy Fling Chicken Wings masing-masing pada harga RM10.90 dan RM14.90. Jangan tunggu lagi! Dapatkan pizza Top Secret Sauce Spicy Fling anda dengan menu Domino's 'Buy 1 Free 2' dan nikmati kelazatan baru ini dengan Jaminan Penghantaran PERCUMA selama 30 minit!



Nak cuba boleh beli secara dalam talian di https://www.dominos.com.my atau kunjungi kedai Domino's berhampiran korang. 







0 Pandangan: