Best wireless earphones,

Fon Telinga Tanpa Wayar Terbaru NIO Dengan 6 Ciri Terbaik

Jumaat, Mac 05, 2021 Mahamahu 12 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga kepada semua kawan-kawan sekalian yang tidak dilupakan. Rindu nak update blog lama tak tulis baru kat sini sebab sibuk sangat kebelakangan ni. Mungkin ramai perasan yang Maha pun jarang update bukan sahaja kat blog tapi juga kat sosial media lain. 



Tapi kali ni nak tulis bukan pasal makan tau tapi pasal satu produk baru yang kebanyakan anak muda sekarang suka gunakan iaitu fon telinga tanpa wayar. Jenama yang popular dan juga menjadi kegemaran ramai orang bukan sahaja kat Malaysia malah kat seluruh dunia. Kalau Maha sebut korang mesti kenal jenama Sudio. Kini Sudio keluakan satu lagi koleksi baru mereka iaitu Sudio NIO.





Tak nak dikatakan ketinggalan zaman Maha juga dapatkanlah satu set NIO terbaharu ni. Best baru nampak macam orang muda dan juga bergaya. Ialah selalu berjalan atau dalam kenderaan baru nampak bergaya dengan fon telinga tanpa wayar ni. Nak dengan muzik dan juga menonton Youtube atau Netflix kat telefon lebih jelas tanpa gangguan. 



Sepanjang Maha telah gunakan produk NIO ni ada beberapa ciri terbaik produk kali ini yang korang akan suka juga macam Maha. 

Ciri Pertama
Pelindungan IPX4. Apa yang dimaksukan pelindungan IPX4 kalau korang gunakan fon telinga tanpa wayar ini ketika hujang atau juga berpeluh ia tidak akan merosakkan fon korang. Terutama mereka yang suka berjoging atau juga main gym memang sesuai kerana berpeluh dan ia tetap elok dan memberi kesan bunyi yang terbaik.

Ciri Kedua
Rasa sangat sesuai dengan bentul telinga. Ini kerana ia ada 4 jenis hujung sayap yang boleh ditukar menjadikan fit dengan bentuk telinga kita yang boleh disesuaikan menjadikan kita yang pakai Sudio NIO terasa selesa tanpa masalah. Bagaikan tidak memakai apa fon telinga tanpa wayar. 



Ciri Ketiga
Bukan sahaja ada speaker yang jelas tapi juga ia datang dengan teknologi dual-mikrofon adaptif Sudio Nio secara praktikal. Ia menjadikan suara rakaman kita paling jelas dalam setiap pertemuan dalam ruang maya seperti mesyuarat maya atau juga dalam rakaman video. Nak nyanyi pun jelas merakam dengan NIO ni.

Ciri Keempat
Ini paling Maha suka guna NIO fon telinga tanpa wayar ni iaitu jangka hayat bateri tahan lebih 20 jam. Memang best lah sekali korang mengecas dengan bekas petak cantik ini terus keluar boleh guna. Kabel pengecas juga sangat muda menggunakan USB sahaja.

Ciri Kelima
Ini pun ramai anak muda suka kerana sekarang ia datang dengan warna baru iaitu SAND. Warna yang lembut dan sesuai untuk golongan wanita. Tapi ada juga orang lelaki sukakan warna baru ini. Selain itu juga ada warna lain seperti Hijau, Hitam dan Putih. Yang Maha beli ni warna hijau nampak maskulin dan bergaya gituwww.



Ciri Keenam
Ia menyediakan juga Sudio Earphone Care Kit untuk korang. Kit Penjagaan Sudio baru ini akan membantu korang membersihkan dan menjaga fon telinga Sudio kegemaran anda sejak sekian lama. Boleh cuci celah-celah atau lubang kecil bagi menjaga kebersihan peralatan ini kerana ia berada pada lubang telingakan. 





Jadi semua ni buat Maha rasa puas hati memiliki Sudio NIO terbaharu ini. Harga sekarang pun ada promosi kalau korang yang baca blog Maha ni sangat bertuah kerana korang boleh beli secara online dan boleh dapat potongan sehingga 15% dengan menggunakan promo kod : MAHAMAHU. Korang hanya perlu layari laman web https://www.sudio.com/my/earphones ini dan masukkan promo kod tu ok terus dapat diskaun. Bukan sahaja untuk produk NIO ni sahaja tapi untuk semua produk yang ada jual di Sudio.



Lepas ni nak beli lagi lah tengok banyak produk Sudio yang best ni untuk generasi muda dan juga orang yang ikut trend terkini macam korang. Maha ni pun ada juga lah yang perlu dan penting jer beli hehehe.








12 ulasan:

  1. Amboi memasing dengan sudio memasing eh?. Akak suka sebab dia takde wayar tu. Kekadang wayar tu terbelit belit. Leceh sikit la. Ni senang tanpa wayar.

    BalasPadam
  2. Sudio ni memang famous dengan wireless ear phone kan. Yang model sebelum ni siap ada size lagi.

    BalasPadam
  3. suka lah sudio ni design trendy sangat. memang tengah cari wireless ear buds. boleh ushar2 sudio

    BalasPadam
  4. serius cantik betul design dan warna earphone ni.ciri2 pun semua terbaik. rasa tergoda gak ni nak beli satu

    BalasPadam
  5. Rawlins guna untuk mesyuarat dalam talian dan ianya memang memudahkan dan sangat jelas. Esok nak guna time jogging plak

    BalasPadam
  6. Wahh bestnya semua sahabat ada Sudio. Memang best Sudio tu. Ruby pun ada. Sudio ni cepat follow latest trend. Mesti dia keluar new design. Secara tak langsung kita akan kumpul tiap koleksi Sudio. Haha.

    BalasPadam
  7. Wow ada care kit ya. Bestnya. Kita aritu tkde. Memang best sudio ni.

    BalasPadam
  8. Design cantik. Siap ada care kit lagi. Bawak pergi joging elok melekat tak dekat telinga?

    BalasPadam
  9. Cantik plak color hijau tu Maha.. Sis kalau earbuds ke apa ke memang pentingkan sound dia, baru best kann.. lagi satu bagus tu sebab boleh kena air..

    BalasPadam
  10. Wahhhh cantik colour dia. Menariknya... Siap ada care kit lagi tu. Senang lah kalau tidak kena beli asing.

    BalasPadam
  11. This looks like such a useful and beautiful ear buds. love the colours too, super unique! Can’t wait to buy one for myself!

    BalasPadam
  12. bagusnya siap ada clean kit eh disediakan. biasa duk korek2 je kalau kotor. bagus sudio ni

    BalasPadam