Brownies,

Brownies Monstr Lebih Segar Dan Ceria Dengan Pouched Terbaharu

Khamis, Februari 25, 2021 Mahamahu 10 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga kepada semua rakan-rakan yang tidak dulupakan. Siapa yang sebelum ni kenal dengan Brownies Monstr mesti tahu akan kesedapan dan keenakan Fudgy Brownies yang dihasilkan. Kini telah bekembang setelah 5 tahun menerajui Pakar Pencuci Mulut Coklat Anda. Maha merupakan salah seorang peminat dan pecinta brownies ini. Maha pula mengenali Brownies Monstr ini masa menghadiri majlis perasmian pejabat urusan mereka di Bangi tak silap tahun lepas kot.



Sebab tu baru-baru ini mereka telah melancarkan pouched atau bungkusan baru yang jauh lebih menarik dan tertarik. Majlis memperkenalkan bungkusan baru ini telah diadakan baru-baru ini secara langsung dilaman Instagram Monstr.my. Maha salah seorang peminat dan menjadi penonton setia acara secara langsung sebab nak kenal dengan pakej baru mereka yang dikatakan memberi kemasan yang lebih cerah dan menyeronokkan.




Bungkusan baru kali ini diperkenalkan dengan rupa ikon Monstr lebih besar dan comel sambil menikmati brownies. Juga ditanda dengan tulis Monstr Brownies lebih besar dan lebih artistik. Masih mengekalkan warna koporate Monstr.my iaitu kuning dan orange. Cuma kali ini bungkusan mereka datang dalam dua saiz utama iaitu Junior dan juga Senior. Bagi packaging Junior kandungan berat brownies adalah 100gram dan bagi packaging Senior seberat 200gram.




Bagi meraikannya sempena dengan pelancaran kantung baru ini Monstr.my menawarkan peluang kepada semua pencinta coklat untuk merebut tawaran hebat! Dapatkan harga promo bermula 22/2/2021 hingga 1/3/2021 ini. Korang jadi macam Maha ikut selalu update dan perkembangan mereka di Instagram @Monstr.my untuk maklumat terkini mengenai promo dan acara yang mereka selalu adakan. Kalau nak cuba dan rasa Brownies mereka macam yang Maha nikmati ni boleh membeli produk Monstr dengan lawati www.monstr.my atau cari ejen terdekat di korang di laman Instagram @monstragentlist.my.



Maha nak ucapkan tahniahlah kepada pengasa Kakak Monstr atau Puan Nurul Fatin atas kejayaan lima tahun bertahan sehingga sekarang dan juga dikatakan ada lebih daripada 2000 ajen seluruh Malaysia. Hebat lagi sekarang dah mula memasuki pasaran negara jiran seperti Brunei dan Singapura. Hebat siapa sangka daripada minat memasak sekarang dah jadi perniaga berjaya. Rasa nak buat business sendiri juga lah apa nak masak yer hehehe..

Info lanjut layari 
Laman web : www.monstr.my






10 ulasan:

  1. I nak rasa - so simpan sikit untuk I pls

    BalasPadam
  2. Comel betul packaging dia kan. Jangan lupa simpan sikit untuk daku tau. Daku nak rasa.

    BalasPadam
  3. tak pernah try lagi. tapi macam sedap je. buat kudap2 sambil tengok tv best ni

    BalasPadam
  4. Nampak sedap tuh, senang pulak dah dipeket2 kan. Memang tinggal ngap je nih.Silap2 tak cukup sepeket hehe

    BalasPadam
  5. Suka produk Monstr ni. Sebab mereka suka sediakan bungkusan senang nak ngap. Hehehe.

    BalasPadam
  6. Kenapa kita tak tau ada benda alah ni. Nak try gak.

    BalasPadam
  7. Rasa macam ada nampak terjual di Petron rumah Sis sini laaa, kalau ye laa, nanti Sis check balik, kalau ada nak try gak laaa, ramai kata sedap..

    BalasPadam
  8. My friend pernah belanja i makan, memang sedappp giler. Now nak order lah.

    BalasPadam
  9. wow, didn't realise that packaged brownies can look so fresh and good. i love how intact and beautifil each ketul of those brownies looks!

    BalasPadam