Gigi,

Whitekish Tampil Keyakinan Lelaki Kacak Dengan Senyuman Menggoda

Selasa, Disember 29, 2020 Mahamahu 19 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga kepada semua rakan-rakan sekalian. Orang lelaki sekarang ni bukan sahaja menjaga penampilan diri dari segi pemakaian dan juga atitude diri tapi juga penting kena jaga gigi. Yer lah walau sehensem mana rupa korang sekacak mana korang pun tapi bila buka mulut bau longkang jangan harap lah orang nak dekat. Hehehehe bukan semua orang macam tu tapi ada juga. Ini kerana lebih 51% lelaki dewasa menghisap rokok dan dalam masa sama ia menghasilkan bau mulut yang kurang menyenangkan.



Mungkin ramai isteri luar sana mengalami masalah macam ini untuk pastikan lelaki mereka menjaga kesihatan gigi dan mulut. Bukan perlu untuk rawatan mahal pun atau pergi jumpa pakar tapi kalau yang sudah pada tahap kritikal memang kena jumpa pakar. Cuma bagi mereka yang baru tersedar untuk penjagaan gigi dan mulut masih berlum terlambat untuk berubah.



Sekarang ini dah ada produk yang Maha sendiri dah gunakan dan amalkan sendiri di rumah untuk menjaga terutamanya gigi. Korang pernah dengar tentang Whitekish Magic Charcoal? Ia adalah satu produk penjagaan gigi yang diperbuat daripada bahan semulajadi iaitu arang tempurung kelapa. Insha Allah kalau diamalkan ikut peraturan dan juga langkah penggunaan dalam masa lebih kurang 7 hari dah nampak hasilnya.



Kalau bila produk kesihatan ni korang mesti tanya tentang ada kelulusan KKM ker atau tidak. Bukan nak over claim tau tapi Alhamdulillah setakat ni produk Whitekish ini telah mendapat sijil kelulusan KKM (NOT200700100K). Paling bagus ia adalah produk 100% dari bahan semulajadi, produk Halal dan buatan Malaysia. 



Kebaikan produk Whitekish Magic Charcoal ini kalau diamalkan ikut peraturan dan juga caranya ia baik untuk :
1) Memutihkan Gigi
2) Menghilangkan Masalah Stain & Plak Gigi
3) Membunuh Bakteria Yang Menjadi Punca Mulut Berbau




Jadi satu produk boleh jaga semua ini. Maha cerita ini sebab Maha sendiri dah amalkan penggunaannya sejak seminggu lalu. Korang boleh tengok hasilnya sebelum dan selepas sahaja penggunaan mengikut cara yang betul. Cara penggunaan juga tidak susah dan sulit macam produk lain. Pertama korang gunakan produk ini untuk berus gigi 2kali sehari selama seminggu. Selepas itu pula korang boleh amalkan untuk 2x satu minggu sahaja. Tapi pastikan korang menggunakan berus gigi yang sangat lembut seperti mana yang dibekalkan ini Berus Gigi Nano Technology.



Maha bukan saler nak jual produk ni sekadar perkongsian atas kebaikan yang Maha dapat daripada mengamalkan produk ini sahaja. Semua terpulang pada diri korang sendiri kalau rasa nak berubah dan jagi lebih kacak dan berketrampilan bila senyum atau bercakap depan orang mungkin ini masanya. Produk ni dah banyak jual sekarang ni kat pasaran atas talian sahaja beli online kat laman web mereka.

Info lanjut dan juga pembelian atas talian layari :
Call / sms / wasap : 017-8898878








19 ulasan:

  1. Assalamualaikum bro. Terima kasih berkongsi satu produk baharu di dalam penjagaan gigi. Alhamduillah ada pengesahan HALAL dan KKM menjamin kualiti dan percaya akan produk ini.. :)

    BalasPadam
  2. ohhh arang dia guna dari arang tempurung kelapa. Ingatkan kayu biasa. Ada teknologi nano pulak tu. Nampak perbezaan gigi maha lepas guna

    BalasPadam
  3. Husband saya pon guna whitekish ni..best sangat sebab dalam masa seminggu boleh dapat gigi yang putih berseri

    BalasPadam
  4. tak pernah lagi guna produk-produk yang macam arang ni untuk gigi boleh lah try lepas ni

    BalasPadam
  5. Ye wak. Terus takde selera kalau bau longkang. Hahaa..ada ye muka emsem tetapi.....haha. sis pun nak try la. Pompuan mulut busuk pun ada. Kiki

    BalasPadam
  6. Saya pun guna whitekish ni, karang belakang gigi dh tiada lepas 7 hari... Mcm tak percaya je. Hebat whitekish ❤️

    BalasPadam
  7. kalau gigi boleh putih dalam masa 7 hari harus kena cuba juga ni. siapa tak nak gigi putih dan cantik :)

    BalasPadam
  8. Memang penting untuk guna produk yang halal and lulus kkm. Barulah boleh pakai dengan yakin..

    BalasPadam
  9. patutlah senyuman maha makin kacak, dah tau rahsianya whitekish ya. tergoda gadis2 desa haha

    BalasPadam
  10. Wah nampak ketara la perbezaan sebelum dan selepas tu. Ada sesetengah lelaki yang suka smoking lepas tu takut nak jumpa dentist. Kesian kat pasangan.

    BalasPadam
  11. Wow.. amazing pulak tengok ada perbezaan disitu. Boleh bagitau cik suami la gini.

    BalasPadam
  12. Ingat nak cuba gak laaa, maklum laaa Sis ni kan suka minum kopi, so GG tu tak berapa nak putih sangatlah.. nanti boleh cuba..

    BalasPadam
  13. Bila kita dpt senyum dengan yakin, penampilan kita automatically lebih menawan kan... Thankfully ada Whitekish ni.. Hehehe... Kini kita boleh senyum without fear dah.. Gitchew... Kena beli 2nd unit dah.. Dh hampir habis dh the first one...

    BalasPadam
  14. Chun la the befor and after, those who smoke or drink coffee can really use this produt to help whiten their teeth.

    BalasPadam
  15. Wahhhhh. Bertambah yakin lah kan lepas gigi dah putih berseri. Bahan yg ada dlm Whitekish ni pun dari bahan yg natural. Tak ragu2 nak guna

    BalasPadam
  16. wow wow, your smile has berjaya to menggoda me too. haha! love products that are able to help men groom and look after their appearance, definitely recommending this to my bf!

    BalasPadam
  17. wa it works very well on you! Your teeth so clean and bright after using leh! Good product for those who want white teeth!

    BalasPadam
  18. Patut la MM sekarang suka senyum. Ini rupanya rahsia dia - senyuman makin manis la sekarang kan

    BalasPadam
  19. Amboi... Putih berseri... Kita juga guna ni on and off...

    BalasPadam