Barang Memasak,

Little Homes Jo’s Marble Cookware Teman Peralatan Memasak Maha Di Dapur

Khamis, Disember 31, 2020 Mahamahu 16 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu serta rakan-rakan sekalian. Pada mereka yang selalu mengikuti IG atau facebook Maha, mereka akan tahulah yang Maha suka memasak terutamanya waktu sekarang ini, waktu PKPB hanya duduk rumah dan hanya memasak. Lagi best. Tapi kalau memasak tiada perkakas yang lengkap rasa tak best dan rasa tak sempurna masakan Maha tu.



Jadi sebab tu, sekarang ni Maha suka guna perkakasan dapur yang berkualiti dari Little Homes Jo’s Marble Cookware. Sebab apa Maha suka menggunakan perkakas memasak ini, kerana ia adalah kuali yang disaluti batu marmar. Ia sangat bagus dan mudah untuk menggoreng mahupun memanggang dengan menggunakan perkakas baru ini.



Lapisan luar hinggalah lapisan dalam produk ini menggunakan bahan semula jadi yang mana tidak menghasilkan toksin yang membahayakan kesihatan apabila memasak. Apabila kita memasak setiap hari dengan menggunakan suhu yang tinggi, tanpa kita sedar kuali atau periuk itu akan mula menghakis dan menggeluarkan bahan kimia yang berbahaya.






Yang lagi menariknya, kuali ini tahan lasak dan mudah dikendalikan. Disebabkan itu, Maha lebih cenderung untuk memilih produk ini kerana berkualiti serta berbaloi untuk memilikinya.



Satu lagi yang menarik tentang kuali dan periuk Little Homes Jo’s Marble Cookware ini, ia membuatkan masakan kita lebih sempurna kerana peredaran haba yang sekata bagi mengekalkan nutrisi dan vitamin dalam makanan yang kita masak. Dengan peredaran haba yang sekata, kerja memasak akan lebih cepat dan mudah.




Lepas ni boleh lah Maha hadiahkan produk yang bagus macam ni kepada keluarga, biar semua dapat gunakanya. Kalau Korang tanya mana Maha beli, korang boleh pergi ke Shopee Malaysia. Kat situ ada set 5pcs yang dijual dengan harga yang berpatutan. Korang boleh beli kat situ terus kerana mereka adalah pengeluar. Barang dijamin original dan berkualiti.



Jualan set 5pc iaitu:
- 1 x Jo's by LH Marble Non Stick Wok Pan bersaiz 28cm
- 1 x Jo's by LH Marble Non Stick Frying Pan bersaiz 24cm
- 1 x Jo's by LH Marble Non Stick Soup Pot bersaiz 20cm
- 1 x Glass lid 28cm
- 1 x Glass lid 20cm

Jadikan kerja memasak dirumah lebih seronok dan lebih bahagia dengan Little Home.
 
Little Homes, Where Happiness Begins! 😍

Little Homes Malaysia


#LittleHomes #JoMarbleNonStickPan #healthycooking #bestcookware #kitchenware #cookware #littlehomeskitchen #jomarble #jomarbleelegant #jomarblecookware #shopfromhome #nonstick #julianaramle #chefwan








16 ulasan:

  1. cantik la periuk die..corak batu macam tu pula. aduh tergoda plak nak beli. dah la baru je beli periuk...hahaha

    BalasPadam
  2. Cantik lah periuk dia, 5pcs set pulak tu..kata orang, buat semangat nak ke dapur..hehe

    BalasPadam
  3. cantik la design pemegang tu kayu. dah la tengah gila beli kitchenware ni. aduuuududud macam nak terjebak je dengan set Jo little home ni

    BalasPadam
  4. Better guna yang marble ni kan... dulu coated pun rasa was-was juga.. since coated material boleh tertanggal if dah lama pakai kitchenware tue.,.. nak try for Marble pulak la lepas ni..

    BalasPadam
  5. Ini yang kau nak suruh aku beli kan? Tapi memang cantik betul kejadian dia kan. Nie buat aku teringin gak

    BalasPadam
  6. Suka la dgn material dia.. then nampak class sangat. Terus jadi rajin memasak kalau dapat set cookware macam ni

    BalasPadam
  7. Wah kuali yang disaluti marmar. Sounds very fancy. I think I should reward myself with this.

    BalasPadam
  8. rasanya dekat rumah saya ada jugak barang2 dari little homes ni. mak saya time2 pkp ni rajin sungguh beli barang perkakas masak hehe. tapi memang berkualiti barangnya :)

    BalasPadam
  9. penting pilih peralatan memasak yang terbaik lagi-lagi kena pilih yang marble non stick baru selamat

    BalasPadam
  10. aku suka kuali marble mcm ni.. sennag nak cuci bila kotoran dan cepat maska pulak tu

    BalasPadam
  11. wow this is such a beautiful cookware set and i am in love with the colours and features. totally loving that it is easy to clean without rust, makes it super durable

    BalasPadam
  12. cantik set ni, rasa macam nak beli jugak satu set untuk tambah koleksi periuk di dapur.

    BalasPadam
  13. Kalau dapat set macam ni, memang rajin ke dapo selalu leee gamaknya ek hahahaha nak survey laaa, nengok harga berbaloi juga tu beli...

    BalasPadam
  14. I memang suka giler produk macam ni sebab mmg i suka memasak hahah

    BalasPadam
  15. Amboii. Letopp dia punya produk.. AM mmg suka beli n jadikan koleksi kat dapur.. design kuali periuk skrg mmg cantik n menarik

    BalasPadam