Domino's,

Tawaran Bernilai Untuk Semua Dengan Domino's Everyday Value

Jumaat, November 27, 2020 Mahamahu 2 Comments

Salam Sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga kepada semua rakan-rakan sekalian. Masa yang belum pernah terjadi sebelumnya telah menjadikan kehidupan seharian bertamabah mencabar. Dengan cabaran harian ia banyak menyesuaikan diri dengan masalah kewangan, pengguna semakin berhati-hati dengan perbelanjaan harian mereka dan Domino benar-benar memahami perkara ini. 



Tercermin dalam usaha yang konsisten dan berterusan untuk menawarkan penjimatan dan tawaran nilai yang luar biasa kepada pelanggan, syarikat penghantaran pizza nombor satu di dunia terus melampaui jangkaan dengan memperluas dompet pengguna dengan 'Everyday Value' khasnya, yang diciptakan untuk memberikan nilai terbaik ketika pizza dipesan melalui penghantaran atau pengambilan. Pelancaran kempen ini memberikan pelbagai tawaran bernilai, yang dapat memuaskan pelanggan setianya dengan pizza sedap yang bernilai setiap sen, dari produk hingga perkhidmatan yang ditawarkan.

'Everyday Value' mencerminkan usaha Domino bukan hanya untuk meringankan beban kewangan pelanggannya melalui masa-masa yang mencabar ini, tetapi juga untuk menawarkan keselamatan dan kemudahan. Kepentingan 'Everyday Value' ditunjukkan dengan jelas melalui penawaran pizza dengan harga serendah RM5 untuk pizza peribadi dan potongan 50% untuk Pizza Regular, Large dan Xtra Large dengan ketersediaan perkhidmatan bawa pulang yang lancar, Pandu Lalu, pengalaman membawa pulang terus ke kereta yang selesa yang dapat menjimatkan pelanggan untuk mencari tempat letak kereta untuk menerima pesanan bawa pulang mereka.



Oleh kerana situasi COVID-19, terdapat lonjakan permintaan dalam perkhidmatan penghantaran makanan. Walaupun banyak pengguna diminta untuk membayar yuran penghantaran ketika makanan dihantar, Domino sebagai pelopor dalam perkhidmatan penghantaran mendorong penggunanya untuk memanfaatkan perkhidmatan penghantaran PERCUMA yang seterusnya, meningkatkan nilai simpanan pengguna, di samping nilai makanan sendiri. Dalam versi 'Beli 1 Percuma 2' versi yang diperluas, Domino kini menyediakan pelanggan "lebih banyak secara percuma", di mana lebih banyak pilihan item percuma tersedia untuk dipilih oleh pelanggan dengan hubungi Penghantaran PERCUMA dan Sifar Sentuhan dalam jaminan penghantaran selama 30 minit.

Pelanggan mempunyai kebebasan untuk memilih 2 barang percuma dari pelbagai pilihan seperti bahagian roti, Crazy Chicken Crunchies, Chocolate Lava Cake, Banana Kaya Dessert dan pizza biasa, disesuaikan khas untuk semua kombo dengan setiap pembelian satu Regular, Piza besar atau Xtra Besar baik dari set ‘Me, Myself & I’, ‘Aku & Dia’ atau ‘Geng’ memberikan pelanggan kemudahan dan nilai untuk berkongsi dengan rakan dan keluarga sepanjang hari.



Keselamatan adalah bahagian yang tidak terpisahkan dari janji Domino dan ia menjamin pelanggannya standard kebersihan dan keselamatan tertinggi di seluruh operasinya. Semua pizza dipanggang di restoran pada suhu 235 darjah Celsius Domino sendiri dan terus dari oven ke dalam kotak pizza dengan Zero-Hand Contact. Selain itu, penggunaan sarung tangan oleh kru dapur adalah wajib sepanjang penyediaan makanan. 

Bersama dengan langkah keselamatan yang ketat, Tamper-Evident Seal diletakkan di semua kotak pizza dan penutup roti serta beg foil, memberikan ketenangan kepada pelanggan sambil meyakinkan mereka mengenai aspek kebersihan dari penyediaan produknya. Bukan hanya itu, perkhidmatan penghantaran PERCUMA adalah oleh pelumba Domino sendiri yang terlatih.



Domino Everyday Value akan tersedia di seluruh negara mulai sekarang dan seterusnya. Ingin mendapatkan lebih banyak tawaran hebat untuk menikmati keinginan anda? Nantikan Domino untuk tawaran tambahan yang ditetapkan dalam beberapa minggu akan datang! Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Domino's Pizza Malaysia dan promosi berterusannya, lawati http://www.dominos.com.my/




2 ulasan:

  1. Sangaaattt suuuka makan pizza dominos. Sedap!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya pun suka Domino's ni semua rasa sedap dan pizza banyak pilihan hehehehe harga dah makin berpatutan sekarangkan..

      Padam