Durian Musang King,

Pizza Amerika Terbaik Kini Di Malaysia - US PIZZA

Rabu, Ogos 12, 2020 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga kepada semua rakan-rakan sekalian. Lama kot tak update pasal makan-makan ni hehehe rindu rasa nak share ngan korang semua tempat makan yang best di negara kita. Tak apa Maha akan cuba juga untuk bagi yang terbaik kepada korang yang selalu sokong dan follow blog Mahamahu Makan ni hehehe.

Kali ni Maha dapat jemputan dari kawan untuk teman beliau makan di sebuah restoran makanan barat. Siapa sini yang memang suka makan pizza angkat tangan? Kali ini Maha mencuba menu pizza terbaik dari Amerika yang dibawa ke Malaysia. Mana lagi kalau bukan US PIZZA lah. Kat Malaysia ni dah ada banyak cawangan di Kedah, Penang, Selangor, Kuala Lumpur dan Johor. 


Walaupun ia adalah pizza dari Amerika tapi mereka menerapkan citarasa dan juga perisa kegemaran Malaysia. Macam baru ni mereka memperkenalkan Musang King Pizza dan juga Salted Egg Pizza. Korang rasa orang Amerika makan pizza ni semua wakakaka. Orang Malaysia jer yang suka durian dan telur masin ni. 
Cheese Boat Pizza

Musang King Pizza 

Walaupun mengguna rasa tempatan tapi tetap masih mengekalkan cara penyediaan pizza yang asal dari sana. Juga boleh rasa cheese yang banyak bila tarik tu melimpah puas hati. Bagi Maha rasa Durian Musang King tu memang mereka menggunakan buah durian sebenar. Bila sampai pizza dalam waktu panas tu memang boleh bau kuat durian tu. 


Manakala pizza yang telur masin tu di buat dalam bentuk perahu nama pun Cheese Boat Pizza. Masa sampai pizza masih panas dan juga cheese masih cair dan banyak. Kemudian pekerja akan bantu untuk campurkan telur dan cheese tu agar kita boleh makan dengan puasnya. Siapa suka yang banyak cheese ini adalah pilihannya. Mereka menggunakan menggunakan 100% keju rendah lemak rendah keju Mozzarella terbaik. Sebab tu bila tarik panjang jer cheesenya.
Mushroom Soup

Garlic Twist Bread

Vanilla Milkshake dan Chocolate Milkshake

Menu sampingan lain yang korang boleh order bila datang makan pizza kat sini macam Mushroom Soup, Garlic Twist Bread dan juga minuman Milkshake. Juadah depan Maha ni sesuai untuk makan 2 orang jadi datanglah bersama yang istimewa hehehehe. Kalau korang tak ada masa nak pergi restoran dine-ini boleh jer order online mereka akan hantar terus ke rumah mudah dan cepat. 

Promosi lanjut dan juga info lain layari :
Laman web : https://uspizza.my
Facebook : https://www.facebook.com/USPizzaMalaysia
Hotline : 1300-22-3838







0 Pandangan: